رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرمربی تیم ملی جوانان ایران: کل بازی از قرقیزستان بهتر بودیم

23:22 - 23 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۵۲۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی جوانان ایران پس از برتری برابر قرقیزستان در کنفرانس خبری تاکید کرد: کل بازی از قرقیزستان بهتر بودیم.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش سایت رسمی فدراسیون، عبدالصمد مرفاوی پس از برتری تیمش برابر تیم‌ملی قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: اول از همه به بازیکنان‌ خودم تبریک و‌ به بازیکنان حریف خسته نباشید می‌گویم. تیم ما امروز خوب فوتبال بازی کرد؛ ما ادامه بازی‌های کافا که در آن قهرمان شدیم را اینجا انجام دادیم و کاملا امروز بر بازی مسلط بودیم. موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری این بازی را ببریم. منتهی قرقیزستان با دفاع مطلق پای به زمین بازی گذاشته بود و چشم به ضد حملات داشت. خداروشکر ما در کل بازی برتر بودیم، توانستیم به گل برسیم و سپس مسابقه را کنترل کردیم.

سرمربی تیم ملی درباره یکی از صحنه‌های بحث‌برانگیز بازی که یکی از شاگردانش توپ را به سمت تماشاگران شوت کرد نیز گفت: بازیکن ما این قصد را نداشت که توپ را به سمت تماشاگران شوت کند یا بی احترامی کند. به هرحال بازیکنان در این سن و سال اشتباهاتی دارند و ممکن است چنین اتفاقاتی پیش بیاید. اگر بازیکن ما کار اشتباهی انجام داده و تقصیر از سمت ما بوده، من عذرخواهی می‌کنم زیرا بازیکن ما هیچ قصدی نداشت و فقط از روی احساسات توپ را به بیرون زد.

مرفاوی در پاسخ به سوال خبرنگار قرقیزستانی که پرسید داور می‌توانست برای هرکدام از دو‌ تیم اعلام‌ پنالتی کند نیز گفت: من صحنه خاصی را ندیدم که داور به نفع ما یا به نفع حریف پنالتی بگیرد. داور بسیار منصفانه و عادلانه سوت زد. داور اجازه داد بازی در جریان باشد و زیاد مسابقه را متوقف نکرد.
 
انتهای پیام/


برچسب ها: سرمربی تیم ملی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *