ابراهیمی: ایران کی‌روش را به جام‌جهانی بُرد!/ پرسپولیس نسبت به سال قبل خیلی بهتر بسته شده

2:40 - 27 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۴۵۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال گفت: مربیان تیم‌های ملی هر کشور را به جام جهانی می‌برند، ولی تیم ملی ایران کی‌روش را به جام جهانی برد!

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره کیفیت بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: رقابت‌های امسال لیگ برتر تا حدودی، کمی بهتر از لیگ سال قبل بوده و چند بازی خوب در بین بازی‌ها مشاهده شد، اما با این حال هنوز مسابقات آنچنان دلچسب نیست و جذابیت زیادی ندارد. صحبت‌هایی هم که از مربیان لیگ برتر بعد از گذشت این 6 هفته می‌شنویم این است که بازیکنان باید با هم هماهنگ شوند تا نتایج خوب ادامه دار باشد.

وی افزود: از ابتدای فصل پیش‌بینی می‌شد، تیم‌هایی که ترکیب قدرتمندی را برای پیکارهای این فصل بسته‌اند، شانس زیادی برای قهرمانی دارند. با این حال هنوز نمی‌شود قطعی گفت که چه تیمی قهرمان می‌شود. حدود 70-80 درصد پرسپولیس، استقلال و سپاهان به یک اندازه برای قهرمانی شانس دارند.

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: تیم‌هایی که این فصل از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند آنچنان از سوی مدیران خود تقویت نشدند. ملوان تیمی ریشه‌دار و پرطرفدار است که با کلی زحمت و تلاش به لیگ برتر صعود کردند ولی برای جنگیدن با باشگاه‌های میلیاردی به خوبی تجهیز و بسته نشده‌ است.

ابراهیمی در مورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس نسبت به سال قبل خیلی بهتر بسته شده است، اما از حالا نمی‌شود گفت که ۱۰۰ درصد قهرمان می‌شود. پرسپولیس برای قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر کار خیلی سختی دارد، چون تیم‌های خیلی خوبی در مسابقات این فصل حاضر هستند. باید تمام فصل را مدیریت کرد و توانست از تمام ظرفیت و داشته‌های‌شان برای قهرمانی استفاده کنند. برای بازی‌های دور برگشت لیگ هم باید برنامه داشته باشند چون هر چه به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم کار سخت‌تر می‌شود.

وی در پایان درباره سرمربیگری مجدد کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کی‌روش نتوانست با کلمبیا و مصر به جام جهانی صعود کند، اما فوتبال ایران باعث شد تا این مربی به جام جهانی برود. مربیان تیم‌های ملی هر کشور را به جام جهانی می‌برند، اما تیم ملی ایران کی‌روش را به جام جهانی برد! او 8 سال در تیم ملی بود و نتوانست ایران را قهرمان جام ملت‌های آسیا کند. در دو جام جهانی هم از گروه‌مان صعود نکردیم. دوباره که به ایران بازگشته، یک سری از بازیکنان پا به سن گذاشته که دیگر فوتبال‌شان تمام شده را به تیم ملی دعوت کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *