واکنش وزیر ورزش به بازگشت کی‌روش و ناکامی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی

11:10 - 23 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۴۱۶۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان گفت: اینکه من بخواهم به عنوان وزیر نظر فنی درباره کشتی بدهم درست نیست.

خبرگزاری میزان - سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره بازگشت کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال و تضمین عدم تکرار رفتارهای گذشته و حواشی توسط این مربی اظهار داشت: اطلاعات و اخباری که درباره سرمربی تیم ملی است همین اطلاعاتی است که در فضای رسانه‌ای اطلاع رسانی شده. وی تازه آمده، اجازه بدهیم کارش را شروع کند، بعد اخبار کامل‌تر توسط فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

وی درباره اطلاعاتش از قرارداد کی‌روش گفت: به زودی جلسه‌ای با فدراسیون فوتبال خواهیم داشت البته مبلغ و مدت قرارداد توسط فدراسیون اعلام شده است.

وزیر ورزش و جوانان درباره ناکامی و نتایج منفی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی عنوان کرد: کارشناس کشتی نیستم که ارزیابی کنم، منتظریم کارشناسان و فدراسیون تحلیل‌های خود را ارئه دهند. به اعضای تیم بابت کسب 3 مدال خسته نباشید می‌گویم. خانواده ورزش و اهالی کشتی‌ دوست داشتند مدال طلا هم بین مدال ها باشد.

سجادی تصریح کرد: حتما قضاوت و کارشناسی به عهده کارشناسان است و منتظریم این کارشناسی‌ها را دریافت کنیم. باید برای کسب سهمیه المپیک دورخیز کنیم، تمام امید ما به المپیک پاریس است و باید در این مدت فراز و فرودها را به نحوی پشت سر بگذارم که در المپیک به اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم. اهداف و مدال‌های خوبی ترسیم کرده‌اند و منتظریم فدراسیون تحلیل کند؛ ما هم در وزارت ورزش در حال تحلیل هستیم و معاونت قهرمانی مسئول این کار هستند، اما اینکه من بخواهم به عنوان وزیر نظر فنی درباره کشتی بدهم درست نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *