امیر صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کرد

14:29 - 23 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۴۴۰۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی) وایستگاه رادار شهید دستنبو (سوباشی) بازدید نمودند.
امیر صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کردبه گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی) و ایستگاه رادار شهید دستنبو (سوباشی) بازدید کرد و با کارکنان این ایستگاه چهره به چهره دیدار کرد.

در این بازدید امیر صباحی فرد با سربازان وظیفه این یگان نیز دیدار داشت و دستوراتی جهت برطرف نمودن مشکلات تعدادی از آن‌ها را صادر کرد.

وی در این بازدید و در جمع کارکنان این ایستگاه راداری گفت: ایستگاه رادار شهید دستنبو (شهدای سوباشی) بعنوان شناسنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء است و مسلما تمام کارکنان پدافند به این هویت و ارزش افتخار می‌کنند و چه افتخاری بالاتر از این که در چنین مکان مقدسی خدمت کنیم و بحق باید هنگام ورود به این ایستگاه با وضو وارد شد این ایستگاه پر افتخار‌ترین ایستگاه راداری است در کشور عزیزمان چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و چه در حال حاضر جاییکه ۲۰ نفر از بهترین و برجسته‌ترین افسران قرارگاه عاشقانه، آگاهانه و دلیرمردانه به آغوش شهادت شتافتند. امید است ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *