سقوط خودروی سواری 207 از پل صدر/ 2 فوتی و یک مصدوم در پی وقوع این حادثه

9:45 - 23 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۳۹۸۵
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه خودروی سواری 207 در مسیر غرب به شرق بزگراه صدر خبر داد.

خبرگزاری میزان – جلال ملکی بیان کرد: ساعت 00:17 بامداد امروز در مسیر بزرگراه صدر در قسمت انتهایی بلوار قیطریه، یک دستگاه خودروی 207 با 3 سرنشین «یک خانم و 2 آقا» در طبقه اول بزرگراه صدر در مسیر غرب به شرق از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل به پایین و کف رمپ بلوار قیطریه برخورد کرده است.

وی افزود: 3 سرنشین این خودرو قبل از سقوط کامل خودرو از آن خارج و در گاردریل‌های محافظ بزرگراه صدر گرفتار شده بودند، خودرو پس از سقوط منفجر و دچار اتش سوزی شده بود.

بیشتربخوانید

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۶ حوالی عشق آباد استان خراسان جنوبی را لرزاند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشان‎ها در دوعملیات فعالیت خود را انحام دادند، اظهار کرد: در این حادثه 2 آقای سرنشین خودروی 207 به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست دادند و نفر خانم نیز در زمان حضور عوامل آتش نشانی و اورژانس دارای علایم حیاتی بود که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه خودروی مذکور بر روی عابر یا خودروی دیگری سقوط نکرده است، گفت: ساعت 1:43 عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *