بیش از 60 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کردند

17:09 - 22 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۳۵۵۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بیش از 60 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کردند و این امر می طلبد تا مدیریت پارکینگ ها نیز در دستور کار پلیس قرار گیرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار" حسین اشتری" در قرارگاه فرعی شهدای چذابه که به صورت ویدئو کنفرانسی با همه پایانه های مرزی برگزار شد، ضمن خداقوت به همکاران که در این مراسم با همه وجود تلاش کردند تا به نوعی در خدمت زائران باشند، اظهار داشت: خوشبختانه ترددها به صورت خاصی در حال انجام است و ورود و خروج ها به خوبی در جریان است.

وی با بیان اینکه در برخی از مرزها ورودی ها بیش از خروجی گزارش شده است، اظهار داشت: پلیس با برنامه ریزی های انجام گرفته و انجام جلسات مختلف در این خصوص تمهیداتی اندیشیده که امیدواریم در بازگشت زائران مدیریت مطلوب صورت پذیرد.

سردار اشتری به وضعیت پارکینگ ها اشاره کرد و افزود: بیش از 60 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کردند و این امر می طلبد تا مدیریت پارکینگ ها نیز در دستور کار پلیس باشد تا از حوادثی که ممکن است برای آنها رخ دهد، پیشگیری شود.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه ما در کنار وزارت راه، کمک حال آنها خواهیم تا اتوبوس ها نیز مدیریت شوند، اضافه کرد: لازم است تا با همکاری این عزیزان نظارت صورت پذیرد تا خدای نکرده برخی رانندگان طلب مبالغ بیشتری از مردم برای بازگشت نداشته باشند.

سردار اشتری با بیان اینکه موضوع دیگری که باید توجه شود وضعیت کارکنان می باشد چرا که در این ایام با فشار کاری که روبه رو بوده اند ممکن است به صورت ناخواسته برخورد مناسبی با زائران نداشته باشند افزود: باید فرماندهان و مسئولان با اتخاذ تدابیری از لحاظ استراحت و به نوع تغذیه توجه داشته باشند.

وی با تاکید بر مراقبت بیش از پیش کارکنان پلیس در برخورد مناسب با مردم گفت: هنگامی که در بین مردم حاضر شدیم و مشاهده شد که مردم با جان و دل از زحمات همکاران ما تشکر کردند باعث خوشحالی و خرسندی ما است و به نوعی خستگی مان را از تنمان بیرون کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد:  همه اینها ناشی از الطاف امام حسین (ع) و عنایت الهی است و امیدواریم که تا پایان نیز همان گونه در کنار مردم بوده و مشکل خاصی به وجود نیاید.

سردار اشتری گفت: از هم اکنون باید آسیب شناسی ها را انجام داده و مسئول سازی دستگاه های مختلف و برنامه ریزی لازم برای انجام این مراسم در سال های بعد صورت پذیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه فراجا نسبت به سال های گذشته دارای تجربیات فراوان بوده و از لحاظ امکانات و تجهیزات پیشرفت هایی داشته که همه آنها را برای تسهیل تردد و خدمات دهی به مردم و زائران به کار بسته ایم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *