رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اصلانیان: لوکادیای ناآماده پرسپولیس را صدرنشین کرده است!/ نصف بازیکنان دعوت شده به تیم ملی خط می‌خورند

7:45 - 22 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۹۷۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دیدار با نفت مسجدسلیمان به لحاظ فنی خوب نبود و فقط با فرصت طلبی لوکادیا به سه امتیاز رسید.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، درباره کسب۳ امتیاز پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار با نفت به لحاظ فنی اصلاً خوب نبود و فقط توانست به وسیله فرصت طلبی و حرفه‌ای بودن لوکادیا به ۳ امتیاز بازی دست یابد. البته اگر پرسپولیس زیاد در حد ایده‌آل خود نبود به شرایط آب و هوایی و همچنین نامناسب بودن کیفیت زمین چمن بازمی‌گردد. نفت مسجدسلیمان با بضاعت کم هم فوتبال بسیار خوبی را مقابل استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم و ششم ارائه داد.

وی ادامه داد: داور یک گل صحیح پرسپولیس را آفساید گرفت و یک پنالتی هم به نفع مسجدسلیمان اعلام نکرد. این اشتباهات زیاد در یک بازی به این مهمی قابل قبول نیست و شاید به خاطر دستمزد کم داوران فوتبال ایران در برابر قراردادهای میلیاردی بعضاً یک سری بازیکنان بی‌کیفیت این شائبه را ایجاد می‌کند که داوران با جان و دل برای قضاوت مایه نمی‌گذارند.

*پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به خاطر خلاقیت لوکادیا بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کیفیت بازی یورگن لوکادیا عنوان کرد: در دیدار با نفت مسجد سلیمان هیچ کدام از هافبک‌های پرسپولیس نمی‌توانستند یک برابر یک را از پیش رو بردارند. کسب سه امتیاز در این دیدار سخت، به خاطر خلاقیت لوکادیا بود که هنوز ناآماده است و حتی 5-6 کیلوگرم اضافه وزن هم دارد. همچنین خط دفاعی هم در این دیدار آنچنان استحکام و قدرت کافی را نداشت.

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد سعید صادقی در دیدار با نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: در روزی که سروش رفیعی در آب و هوای مسجدسلیمان در شرایط مناسب بازی نبود، صادقی به لحاظ دوندگی خیلی خوب و آماده بود. در سمت چپ هم بازیکنی چپ پا حضور نداشت تا ارسال به روی دروازه نفت را داشته باشد. در سمت راست هم تمام توپ‌ها به صادقی ختم می‌شد. بعد از لوکادیا که ستاره میدان بود، سعید صادقی بهترین عملکرد را داشت.

*بازیکنی که آماده نیست چرا باید به تیم ملی دعوت شود؟

اصلانیان در مورد تعطیلی 19 روزه مسابقات لیگ برتر گفت: به طور حتم تعطیلاتی که به خاطر دو دیدار تیم ملی در فیفا دی لیگ برتر ایجاد شده است به نفع پرسپولیس خواهد بود. باید کادر فنی پرسپولیس با آنالیز 6 بازی انجام شده در لیگ، روی تمامی نقاط ضعف بازیکنان کار کنند و آنها را پوشش دهند. همچنین بازیکنی مثل لوکادیا که 40-50 میلیارد تومان پول گرفته است، در این وقفه به کمک مربی بدنساز، با کم کردن وزنش بدنش به مرز آمادگی ۱۰۰ درصدی دست یابد تا بیشتر از قبل شاهد گلزنی این مهاجم حرفه‌ای باشیم.

وی درباره لیست 24 نفره تیم ملی برای حضور در اردوی اتریش تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر ایران که آنچنان کیفیتی ندارد و نصف این نفرات از سوی کی‌روش خط خواهند خورد. در برخی از پیج‌های مجازی با تعصب چیزی را می‌نویسند که اصلاً درست نیست. همه ما پرسپولیس را دوست داریم، اما بازیکنی که آماده نیست چرا باید از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شود؟ نکته جالب این لیست حضور رامین رضاییان در بین 24 نفر دعوت شده است. همچنین وقتی نام مهدی شیری در بین دعوت شده‌ها است بهتر بود دانیال اسماعیلی‌فر هم به تیم میل دعوت می‌شد. رضا اسدی هم بعد از حضور در تراکتور بسیار خوب بازی می‌کند و به تیم ملی دعوت شد. چطور اسدی سال قبل در پرسپولیس نمی‌توانست حتی یک استارت خوب بزند؟ مشخص می‌شود که بدنساز سال گذشته پرسپولیس نمی‌توانست از لحاظ بدنی بازیکنان را به شرایط ایده‌آل بازی برساند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *