رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان ایلام دستور تسریع در تعیین تکلیف خودروهای توقیفی را صادر کرد

17:27 - 20 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۹۳۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری ایلام ضمن بررسی آخرین آمار خودرو‌های توقیفی و اطلاع از تعداد، سال توقیف، نحوه مزایده و فروش و شرایط نگهداری آن‌ها، بر لزوم تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف خودرو‌های باقی مانده تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - در راستا اجرای دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی، عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام از پارکینگ خودروهای توقیفی استان بازدید کرد.

در این بازدید رئیس کل دادگستری ایلام ضمن بررسی آخرین آمار خودرو‌های توقیفی و اطلاع از تعداد، سال توقیف، نحوه مزایده و فروش و شرایط نگهداری آن‌ها، بر لزوم تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف خودرو‌های باقی مانده تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: این بازدید به منظور ساماندهی و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با توجه به در معرض فرسایش قرار داشتن خودروها به علت شرایط نامطلوب نگهداری در فضاهای غیر مسقف و برای سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف و تحویل خودروهای توقیفی به مردم، صیانت از اموال آن ها، جلوگیری از ضرر و زیان و تکریم مراجعین انجام می گیرد.

علی‌محمدی با بیان این که دستگاه قضایی آماده همکاری و انجام اقدامات لازم برای تعیین تکلیف این خودروها است، گفت: ساماندهی وضعیت کنونی به همکاری و تعامل دستگاه‌های مربوطه و کار جهادی و تلاش مضاعف نیاز دارد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این بازدید چالش ها، نواقص و مشکلات پارکینگ های شهر ایلام را بررسی کرد و با تاکید بر این که باید در بازه زمانی تعیین شده مشکلات مربوطه برطرف شود، نکات و توصیه های لازم در این زمینه را متذکر شد.

گفتنی است شهر ایلام دارای سه پارکینگ خودروهای توقیفی است که دو مورد از آنان مربوط به خودروهای توقیفی راهنمایی و رانندگی و یک مورد مربوط به پارکینگ خودروهای توقیفی ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

انتهای پیام/


برچسب ها: استان ایلام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *