درخشان: هافبک‌های پرسپولیس نمی‌توانند به خوبی لوکادیا را تغذیه کنند/ تعطیلی لیگ برای پرسپولیس خوب نیست

14:08 - 21 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۸۹۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقفه در رقابت‌ها لیگ برتر باعث می‌شود که روند رو به رشد پرسپولیس متوقف شود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در ابتدا نفت را دست‌کم گرفته و همه آن‌ها در حمله بودند و دفاع را رها کردند. نزدیک بود که در ضد حمله گل دوم را هم بخورند، اما این اتفاق رخ نداد. البته پرسپولیسی‌ها بعد از دریافت گل شکل بازی خود را تغییر دادند و نتیجه بازی را به نفع خود رقم زدند.

وی ادامه داد: لوکادیا با جابه‌جایی و فرار خوب توانست یک پنالتی برای پرسپولیس بگیرد و گل تساوی را به ثمر برساند. همچنین او با استپ توپ و با چرخشی حرفه‌ای توانست کار خود را تکمیل کند و گل دوم پرسپولیس را بزند. لوکادیا بازیکن باهوش و تاثیرگذاری در خط حمله است. البته خط هافبک پرسپولیس نمی‌تواند او را به خوبی تغذیه کنند و در شرایط گلزنی قرار دهند و گرنه او می‌تواند در هر بازی 3، 4 گل برای تیم خود به ثمر برساند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی بود و چون در شهر خودش بازی می‌کرد، بازیکنان این تیم انگیزه دوچندانی داشتند و پا به پای پرسپولیسی‌ها دویدند و جنگیدند. البته پرسپولیس بازیکنان باکیفیت بالایی دارد که توانایی و تجربه‌شان باعث شد که این بازی را ببرند.

درخشان در پایان درباره اینکه تعطیلات لیگ به نفع سرخپوشان است یا نه! خاطرنشان کرد: به نظرم این تعطیلات خوب نیست چرا که پرسپولیسی‌ها روان بازی می‌کنند و این وقفه باعث می‌شود که هم روند رو به رشد آن‌ها متوقف شد و هم ادامه کار برای‌شان سخت شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *