بردیف: هفته پنجم و ششم به اهدافی که گذاشته بودیم خواهیم رسید/ اصلاً از شرایط تراکتور رضایت نداریم

19:55 - 19 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۸۰۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اصلا از شرایط بازی رضایت نداریم، بین دو نیمه با آنها صحبت کردیم که فعال‌تر شدند چون سعی کردند بیشتر سانتر کنند که به اهداف‌مان برسیم.

خبرگزاری میزان – قربان بردیف در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*خدا را شکر می‌کنم. نیمه اول چند فرصت داشتیم، اما به نتیجه نرسیدیم، اما نیمه دوم تیم ما بهتر شد و توانستیم به گل برسیم.

*در بازی قبلی بهتر بازی کردید؟ درباره بازی امروز صحبت کنید و درباره آلومینیوم حرفی نداریم آن وقت باید همه 5 بازی را به یاد بیاوریم.

*از هواداران که ما را حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. مربیان هم احساس می‌کنند که هواداران پشت آنها هستند و حمایت می‌کنند. آنچه که می‌خواهیم کم کم به آن می‌رسیم. من در خصوص کلمه ایده‌آل صحبت نکردم بنابراین همانطور که گفتم هفته پنجم و ششم به اهدافی که گذاشته بودیم خواهیم رسید.

*عدم استفاده از شاهین صابری؟ در ابتدا باید بگویم شاهین خیلی خوب تمرین می‌کند، او قطعا بازی خواهد کرد و شاید جایی خواسته‌ایم از او استفاده کنیم اما ممکن است گاهی تاکتیک تغییر کند بنابراین همه این مسائل هست.

*اعتراض سرمربی صنعت نفت به عدم رعایت فیرپلی توسط تراکتور؟ کدام صحنه را می‌گویید؟ من اصلا متوجه نبودم و حواسم جای دیگر بود. به هیچ عنوان اینطور نبود و او مطمئنا درست فکر نمی‌کند.

*اصلا از شرایط بازی رضایت نداریم، بین دو نیمه با آنها صحبت کردیم که فعال‌تر شدند چون سعی کردند بیشتر سانتر کنند که به اهداف‌مان برسیم.

*صنعت نفت خیلی خوب دفاع کرد و تمام بازی‌هایی که از این تیم دیده بودیم در جابه‌جایی عرضی خوب کار کرده بودند. هدف ما این بود منطقه بازی را تغییر دهیم و تا بین دفاع آنها فضا ایجاد و از آن استفاده کنیم. نیمه اول شرایط خوب نبود تا از این فضا استفاده کنیم اما نیمه دوم بهتر شد. وقتی اسدی را نوک گذاشتیم و اینکه او انرژی داشت به تیم کمک کرد تا به گل برسیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *