رئیس کل دادگستری زنجان از حوزه قضایی ایجرود بازدید کرد

10:23 - 19 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۷۵۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه بازدید از حوزه‌های قضایی استان با حضور در شهرستان‌ایجرود از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و فرایند ارائه خدمات قضایی به مردم قرار گرفت.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ادامه بازدید از حوزه های قضایی استان زنجان با حضور در شهرستان‌ ایجرود از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و فرایند ارائه خدمات قضایی به مردم قرار گرفت.

وی در دیدار با رئیس حوزه قضایی ایجرود گفت: اجرای سیاست ها و برنامه های قوه قضاییه در این شهرستان قابل توجه است که از تلاش همکاران تشکر می کنم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر اتقان آراء در کاهش تجدید نظر خواهی در پرونده ها که جلب رضایت مردم را در پی خواهد داشت تأکید کرد و گفت: مشورت گرفتن از دانش قضایی و نظرات قضات دادگاه های تجدید نظر برای رفع برخی اختلافات و مشکلات فی ما بین محاکم با شعب تجدید نظر امری ضروری است.

وی بر ضرورت توجه به امرسازش در پرونده ها با بهره گیری از ظرفیت نهادهای داوری و مصلحان تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه در کنار اقدامات خوب و رو به رشد در ایجرود در برخی موارد نیاز به تلاش مضاعف دارد، تصریح کرد: با تلاش همکاران توانمند و کارجهادی در آینده نزدیک این عقب ماندگی برطرف خواهد شد.

رئیس کل دادگستری زنجان که دادستان مرکز استان و معاونان دادگستری کل نیز وی را همراهی می‌کردند در دیدار چهره به چهره با کارکنان حوزه قضایی ایجرود، ضمن شنیدن صحبت‌ها و مشکلات آنها، دستورات لازم برای پیگیری و حل مشکلات کارکنان‌ را به معاونان داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *