رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراغه‌چیان: مهاجمان استقلال با ترس بازی می‌کنند/ اسکوچیچ هرگز با کی‌روش قابل قیاس نیست

13:08 - 19 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۷۲۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نساجی همیشه برای استقلال دردسرساز ظاهر شده و آخرین بار که در ورزشگاه آزادی به مصاف آبی پوشان آمدند باعث حذف ما از جام حذفی شدند.

سعید مراغه چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره توقف تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم مقابل پیکان اظهار داشت: استقلال و پیکان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند هرچند بازی در اختیار آبی‌پوشان بود، اما شانس گلزنی برای هر دو تیم وجود داشت. استقلال در میانه میدان مشکل دارد و فقدان یک بازیساز حرفه‌ای قطعاً به تیم لطمه خواهد زد.

وی افزود: پیکان به آن چیزی که از دیدار مقابل استقلال می‌خواست رسید. شاگردان مجتبی حسینی یک بازی کاملاً تدافعی را در دستور کار قرار داده بودند و استقلال برای فرار از این مشکل باید به وسیله شوت از راه دور دروازه پیکان را باز می‌کرد که نمی‌دانم چرا این تاکتیک را در دستور کار قرار نمی‌دهند و شوت از راه دور در برنامه ساپینتو جای نمی‌گیرد. نبود بازیساز قطعاً استقلال را در ادامه فصل با مشکل مواجه خواهد کرد، اما ساپینتو باید از مهره‌های موجود بهترین بهره را بگیرد.

*نساجی همیشه برای استقلال دردسرساز بوده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عدم گلزنی مهاجمان استقلال تصریح کرد: بازیکنان استقلال هنوز هماهنگ نیستند و هواداران در چند بازی اول از این مشکل رنج بردند. برخی از مهاجمان استقلال ترس این را دارند که مبادا مورد خشم هواداران قرار بگیرند و وارد حاشیه شوند به همین خاطر با استرس بازی می‌کنند؛ همین باعث می‌شود تمرکز کافی برای بازی کردن نداشته باشند. تیم‌ها در این فصل قدرتمندتر از فصل گذشته شده‌اند. تمام تیم‌ها خوب یارگیری کرده‌اند، همانند سپاهان که در این دو بازی نتایج خوبی نگرفت، اما باید به آنها فرصت داده شود تا تیم را هماهنگ کنند آن وقت می‌توان عیار مربی را مشخص کرد.

مراغه چیان در رابطه با دیدار امروز استقلال مقابل نساجی در هفته ششم لیگ برتر عنوان کرد: نساجی همیشه برای استقلال دردسرساز ظاهر شده و آخرین بار که در ورزشگاه آزادی به مصاف آبی‌پوشان آمدند باعث حذف ما از جام حذفی شدند. نساجی قطعاً برای برد خواهد آمد و اینکه در تهران مقابل شاگردان ساپینتو قرار می‌گیرند ممکن است بازی تدافعی را در پیش بگیرند. حمید مطهری مربی با احترامی است و کاملاً با جو ورزشگاه آزادی و تقابل با استقلال آشنایی دارد که نتیجه گرفتن برای او در این دیدار می‌تواند حائز اهمیت باشد. با این حال استقلال باید حواشی را کنترل کند و این را بدانند که می‌توانند در این بازی پیروز شوند.

*کی‌روش به هیچ کس باج نمی‌دهد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص اتفاقات فدراسیون فوتبال و انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: قبلا هم گفته‌ام که انتخاب تاج در میان دیگر گزینه‌ها بهترین انتخاب بود، زیرا تاج رابطه خوبی در آسیا و فیفا دارد. ورود کی‌روش سطح قدرت تیم ملی را بالا می‌برد و قطعا باعث سردرگمی حریفانمان در جام جهانی خواهد شد. کی‌روش تاثیر خوبی در تیم ملی ما دارد و یکی از آنها این است که به هیچ کس باج نمی‌دهد و همین موضوع دلیل برکناری او در گذشته بود. قطعا بازیکنان از او تمکین خواهند کرد و نظم و انضباط را بار دیگر به اردو باز می‌گرداند. قدردان زحمات اسکوچیچ هستیم، اما او باید بداند در درجه اول تیم‌های ضعیف را با تلاش بازیکنان شکست داد و صعود کرد و در درجه دوم او به هیج عنوان با کی‌روش قابل قیاس نخواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *