حتی یک مورد فساد قابل اغماض نیست

9:57 - 21 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۷۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: حفاظت به تمام معنا باید در مسیر آگاه سازی و آموزش دقیق نیرو‌ها قدم بردارد و پیشگیری از جرم را در مجموعه نهادینه کند، اگر تخلفی از هرکدام از نیرو‌ها صورت گرفت حفاظت باید با قاطعیت و جدیت ورود کند.چرا که حتی یک مورد فساد موجب گستردگی آن خواهد شد و قابل اغماض نیست.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: در زیارت عاشورا ما از خداوند درخواست میکنیم راهی را برویم که اهل بیت رفته اند و با توجه به شهادت امام جواد (ع) امروز نکاتی پیرامون روایات این حضرت بیان می‌کنیم انشالله بتوانیم در مسیر درست گام برداریم. 

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اضافه کرد: با وجود حصر و مراقبتی که از امام جواد می‌شد، اما از ایشان جملات گهرباری برای ما باقی مانده است. 

وی با اشاره به یکی از روایات گفت: امام جواد (ع) می‌فرمایند انسان به توفیق خدایی، مراقبت از درون و قبول نصیحت از برون نیاز دارد. امام جواد (ع) در نصیحتی به یکی از مومنین فرمود: صبر را محل اتکا خود قرار بده و اگر شرایطی پیش آمد که دستت تنگ شد تحمل کن، کسی که بر مرکب شهوت سوار شود این موضوع قابل اقاله نیست. 

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: بعد از امام رضا (ع) در جلساتی سوالاتی از امام جواد (ع) برای امتحان کردن دانش این معصوم می‌پرسیدند، اما حضرت امام همواره بر همه سوالات فائق می‌آمد، امروز نیز اهمیت طرح بحث بصیرت از سوی مقام معظم رهبری شایان توجه است. 

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تاکید کرد: حفاظت به تمام معنا باید در مسیر آگاه سازی و آموزش دقیق نیرو‌ها قدم بردارد و پیشگیری از جرم را در مجموعه نهادینه کند، اگر تخلفی از هرکدام از نیرو‌ها صورت گرفت حفاظت باید با قاطعیت و جدیت ورود کند، چرا که حتی یک مورد فساد موجب گستردگی آن خواهد شد و قابل اغماض نیست، انشالله همگی در این مسیر موفق و موید باشید.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *