نکونام: دیدار آسانی با ملوان نخواهیم داشت/ باید به اندازه بازی با تیم‌های بزرگ، انرژی و تمرکز داشته باشیم

19:31 - 18 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۶۸۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا بازی راحتی مقابل ملوان نداریم و برای گرفتن ۳ امتیاز، باید به اندازه بازی با تیم‌های بزرگ لیگ، انرژی و تمرکز داشته باشیم.

خبرگزاری میزان – جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان مقابل ملوان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بعضی‌ها می‌گویند فولاد بازی‌های سختش همان چهار پنج هفته اول بوده و از این به بعد کارش راحت‌تر است. من ابدا چنین اعتقادی ندارم. در لیگ امسال بازی آسان و تیم از پیش‌باخته نداریم. ملوان در جدول تیم آخره است ولی اگر نگاهی به ۵ تا بازی قبلش بیندازیم، می‌بینیم که شایسته رتبه بهتری بوده.

*ملوان بازی قبل با گل به خودی به تیم پرستاره و متمول گل‌گهر باختند، هفته قبلتر یقه ذوب را گرفتند که خودش یقه تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان را گرفته‌. یک بازی خیلی خوب با نساجی هم داشتند. حتی جلوی استقلال هم یک نیمه برنده بودند.

*به هر حال من می‌دانم که ما فردا بازی راحتی نداریم و برای گرفتن ۳ امتیاز، باید به اندازه بازی با تیم‌های بزرگ لیگ، انرژی و تمرکز داشته باشیم. یکی از چالش‌های اصلی ما در بازی فردا، شرایط آب‌وهوایی انزلی است. با توجه به بارندگی چند روز اخیر، امیدوارم کیفیت چمن طوری باشد که بتوانیم روی زمین فوتبال بازی کنیم.

*ملوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تیم‌های لیگ است. قطعا بیشتر فوتبالی‌ها دوست دارند این تیم و تیم‌هایی مثل صنعت‌نفت آبادان را همیشه در لیگ‌برتر جدول ببینند. برای ملوان در ادامه فصل آرزوی موفقیت می‌کنم. از نمایش و نتیجه‌ای که شاگردانم در ۴ بازی از ۵ بازی گذشته داشته‌اند، راضی‌ام اما تیمی که می‌خواهد مدعی باشد باید بتواند در همه بازی‌ها، چه مقابل تیم‌های پرستاره و چه تیم‌های متوسط نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *