رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تارتار: کیفیت زمین مساعد نبود/ تقسیم امتیازات بین ذوب‌آهن و مس عادلانه بود

21:32 - 19 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۶۸۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: کیفیت زمین که خیلی مساعد نبود، ما و مس به دنبال بازی مستقیم بودند.

خبرگزاری میزان – مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار ذوب‌آهن اصفهان مقابل مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی سنگین و فیزیکی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مقابل مس کرمان داشتیم و از روز قبل چنین بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش‌بینی می‌کردیم. 

*تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم تا حدودی حملات سریعی داشته باشیم، ولی تصمیمات آخر را خوب نگرفتیم و نتوانستیم به گل برسیم. فکر می‌کنم تقسیم امتیازات عادلانه بود.

*زمین اجازه کار روی زمین را نمی‌داد. فقط ضربات ایستگاهی و توپ‌های سوم می‌توانست تعیین‌کننده باشد که هر دو تیم در این موضوع موفق نبودند. به همین دلیل دو تیم سوای بازی خوبی که نشان دادند نتوانستند تکنیکی عمل کنند.

*حاج‌ملک از داوران باتجربه ماست و امروز فکر می‌کنم قضاوت خوبی داشت.

*لیگ سختی را شاهد هستیم و همین که دست خالی از بازی بیرون نیاییم، برای ما یک برد محسوب می‌شود، چراکه می‌توانیم در ادامه با عملکردی خوب در جدول جهش خوبی را داشته باشیم.

*امسال تیم‌ها از نظر کیفیت خیلی بهم نزدیک هستند. امسال هم قرعه طوری به نام ذوب‌آهن خورده است که بازی‌های سخت در خانه است و بازی‌های متوسط‌مان بیرون از خانه و امتیازهایی که تا به اینجا گرفته‌ایم، ما را امیدوار می‌کند تا در ادامه و در هفته‌های آینده لیگ به گرفتن نتایج بهتر فکر کنیم. 

*مصدومیت سعید باقرپسند هم ضربه بزرگی به ما زد. امیدوارم با اضافه شدن دیگر بازیکنان بتوانیم موقعیت‌های بهتری خلق کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *