مهاجری: فوتبال، هویت و کیفیت پرسپولیس نیازی به صبحت ندارد/ فردا روز سخت و پرفشاری را خواهیم داشت

19:31 - 18 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۶۸۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: می‌توانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم اما اگر تمرکز خود را از دست دهیم ممکن است شرایط بدی را تجربه کنیم.

خبرگزاری میزان – رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*لیگ رفته رفته شکل خود را پیدا می‌کند و خوشبختانه در این ۵ هفته تیم ما با صرف فعل خواستن و زحماتی که کشیده است فوتبالی بازی می‌کند که رضایت هواداران فوتبال فهم را جلب کند.

*اول فصل قول دادیم که بتوانیم فوتبال خوبی بازی کنیم و در کنار این بازی خوب، نتایجی بگیریم که مثل سنوات گذشته دغدغه‌ای بابت سقوط نداشته باشد.

*هنوز ۵ هفته از لیگ گذشته و اتفاقات مختلفی می‌تواند تا پایان لیگ رخ دهد. ما می‌توانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم اما اگر تمرکز خود را از دست دهیم ممکن است شرایط بدی را تجربه کنیم.

*با تلاشی که در تیم است به روزها و هفته‌های آینده لیگ امیدوار هستم و از تیم ما بیش‌تر خواهید شنید. پیروزی در بازی صنعت نفت آبادان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

*فوتبال، هویت و کیفیت تیم پرسپولیس نیازی به صبحت ندارد و فردا روز سخت و پرفشاری را برابر پرسپولیس خواهیم داشت.

*امیدواریم فردا یک بازی تماشاگرپسند را شاهد باشیم و بتوانیم در برابر پرسپولیس حقانیت فوتبال خودمان را ثابت کنیم. حضور تماشاگران پرشور تیم ما را در بازی فردا بسیار کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *