رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرکاس: امیدوارم با حداکثر امتیاز یا نتیجه خوب از تبریز به آبادان بازگردیم

18:19 - 18 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۶۸۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم بازیکنان بهترین شکل در زمین نشان بدهند تا بتوانیم با حداکثر امتیاز یا نتیجه خوب از تبریز به آبادان بازگردیم.

خبرگزاری میزان – رضا پرکاس در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فردا بازی خیلی حساسی با تراکتور داریم که از لحاظ امتیازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است‌.

*با توجه به روند بازی های ۵ هفته قبلی و نتایجی که گرفتیم، آنالیزی که از تراکتور داشتیم و نکاتی را به بازیکنان گوشزد کردیم، امیدواریم بتوانند آن نکات و البته پتانسیل و قابلیت‌های خود را به بهترین شکل در زمین نشان بدهند تا بتوانیم با حداکثر امتیاز یا نتیجه خوب از تبریز به آبادان بازگردیم.

*این اتفاق سبب خوشحالی هواداران صنعت نفت و بهتر شدن موقعیت ما در جدول خواهد شد‌ و می توانیم با آرامش خاطر به استقبال تعطیلات برویم. پس از چند روز تعطیلی می توانیم تمرینات مناسبی داشته باشیم‌ و برای بازی‌های بعد از روزهای فیفا و دیدارهای تیم ملی با قدرت هفته هفتم را استارت خواهیم زد‌. امیدواریم این روند تا نیم فصل و قبل از جام جهانی ادامه پیدا کند.

*بازی‌های تراکتور را دیده‌ایم و می‌دانیم نقاط قوت و ضعفی دارد. این نقاط را بررسی و روی آنها تاکید کرده‌ایم. مردم و هواداران تراکتور به پرقدرت ظاهر شدن تیمشان بسیار مشتاق هستند و به همین دلیل به ورزشگاه می آیند و مانند هواداران آبادانی تیم خود را تشویق خواهند کرد.

*هوادار پشتوانه هر تیمی است و می‌دانیم فردا با حضور تماشاگران بسیار جذاب‌تر خواهد شد‌. مانند بازی های خودمان در آبادان. تیمی که در جریان بازی کمتر اشتباه کند و از فرصت هایش حتی اگر کم باشد، حداکثر استفاده را ببرد می تواند بهترین نتیجه را بگیرد. امیدوارم فردا بازی زیبایی شود

*برای تیم داوری هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم روز خوبی داشته باشند و بتوانند بهترین قضاوت را کنند‌. امیدوارم روند بازی، موقعیت ها و قدرت تیم‌ها نتیجه را رقم بزند‌‌. خودمان را آماده می‌کنیم تا یک بازی بسیار حساب شده، خوب، زیبا، باکیفیت و رونده ای انجام بدهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *