رئیس کل دادگستری زنجان از ۲ واحد صنعتی بازدید کرد

11:08 - 17 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۵۹۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان با حضور در شهرستان ایجرود از واحد صنعتی معدنی کیمیای زنجان گستران و شرکت صنعتی روی خاورمیانه بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ادامه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان زنجان با حضور در شهرستان ایجرود از واحد صنعتی معدنی کیمیای زنجان گستران و شرکت صنعتی روی خاورمیانه بازدید کرد .

وی در حاشیه این بازدید گفت: بازدید میدانی مسئولان قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای بررسی مشکلات و حمایت قضایی است.

رئیس کل دادگستری زنجان حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران را رویکرد مهم قوه قضاییه برشمرد و افزود : جلسات منظم ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در همین راستا تشکیل و پیگیر مشکلات و رفع موانع واحدهای صنعتی است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی بیان کرد: فعالیت واحد صنعتی معدنی کیمیای زنجان گستران با اشتغال 410 کارگر به صورت مستقیم و تولید 16 هزار تن ماهانه کنسانتره سهم زیادی در تأمین محصولات سایر واحدهای صنعتی را برعهده دارد و همچنین در شرکت صنعتی روی خاورمیانه تعداد 360 نفر کارگر اشتغال دارند که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه در بازدید از بخش های مختلف شرکت شرکت صنعتی روی خاورمیانه در دیدار با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بعد از شنیدن مشکلات شرکت در سخنانی گفت: شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی و بازدید میدانی از واحدهای تولیدی در پیگیری و حل مشکلات بسیار موثر است و دادگستری استان در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری اهتمام جدی دارد .

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تأکید بر اینکه سرمایه گذار نبایستی در ادامه فعالیت و کار تولید نگرانی در تأمین مواد اولیه و فروش محصولات داشته باشد، گفت: امروز اکثر واحدهای در شرایط تحریمی خودشان تولید کننده مواد اولیه با بهره گیری از نیروهای جوان داخلی هستند و این کار بسیار ارزشمند است.

وی گفت: از ویژگی های برجسته این واحدها، صرفه جویی در مصرف برق و کاهش 20 درصدی در مصرف آن و دیگری توجه به محیط زیست و استفاده درست از منابع آب و اینکه آب مورد استفاده پس از تصفیه بدون رها سازی مجدد در شرکت مورد استفاده قرار می گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ادامه داد: امروز در بازدید از این واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان ایجرود دستورات لازم برای بررسی مشکلا ت و رفع موانع تولید صادر کردند و مقرر شد ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان پیگیریهای لازم برای بررسی در این ستاد دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *