پیروزی پر گل بارسا در شب تلخ طارمی و آزمون/ تحقیر لیورپول در ناپل و باخت اینتر در مونیخ

2:25 - 17 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۵۹۴۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دومین شب از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری بایرن مونیخ، بارسلونا و شکست تحقیرآمیز لیورپول به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - در دومین شب از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌‌های بایرن مونیخ، بارسلونا و ناپولی مقابل رقبای خود به برتری رسیدند و تیم‌های پورتو و بایرلورکوزن در حضور ستاره‌های ایرانی خود شکست خوردند.

از گروه A تیم آژاکس در استادیوم یوهان کرایف موفق شد با نتیجه پر گل 4 بر صفر گلاسکورنجرز را بدرقه کرد، اما در بازی دیگر این گروه لیورپول در ادامه نوار ناکامی خود با نتیجه 4 بر یک مغلوب میزبانش تیم ناپولی شد. زیلینسکی در دقایق 5 (پنالتی) و 47، آندره فرانک آنگیسا در دقیقه 31 و جیووانی سیمئونه در دقیقه 44 گل‌های ناپولی را به ثمر رساندند و لوئیز دیاز در دقیقه 49 تنها گل لیورپول را زد

از گروه B که دو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در آن حضور دارند تیم پورتو در واندامتروپولیتانو مهمان اتلتیکومادرید بود که در پایان این دیدار که بیش از 100 دقیقه به طول انجامید پورتو در شب اخراج ستاره ایرانی خود با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. اتلتیکومادرید با گل دیرهنگام ماریو ارموسو در دقیقه 1+90 پیش افتاد، اما پنج دقیقه بعد ماتئوس اوربیه از روی نقطه پنالتی کار را برای پورتو به تساوی کشید. با این حال این پایان کار نبود و آنتوان گریزمان در دقیقه یازدهم وقت‌های تلف شده‌ گل دوم روخی بلانکو را به ثمر رساند. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج مهدی طارمی با دریافت کارت زرد دوم به دلیل تمارض در دقیقه 82 بود.

در دیگر بازی این گروه بایرلورکوزن هم در ادامه روزهای بحرانی خود با یک گل مغلوب میزبانش تیم کلوب بروژ بلژیک شد. آباکار سیلا در دقیقه 42 تنها گل این بازی را زد. سردار آزمون هم در دقیقه 86 این بازی برای لورکوزن به میدان رفت.

از گروه C ودر دیداری جذاب تیم فوتبال بایرن مونیخ در استادیوم آلیانس میزبان تیم اینتر بود که در پایان مونیخی‌ها موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر از سد شاگردان اینزاگی بگذرند. لروی سانه در دقیقه 25 و دانیلو دآمبروزیو (گل به خودی) در دقیقه 66 برای بایرن گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه، بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه 5 بر یک ویکتوریا پلژن جمهوری چک را تحقیر کرد. فرانک کِسیه در دقیقه 13، روبرت لواندوفسکی سه بار در دقایق 34، 3+45 و 67، و فران تورس در دقیقه 71 گل‌های بارسلونا را به ثمر رساندند و یان سیکورا در دقیقه 44 تنها گل ویکتور پلژن را زد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *