ربوده شدن دختر بچه 6 ساله به بهانه نذری

16:10 - 16 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۵۳۷۳
سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری پایتخت از ربودن دختر بچه 6 ساله توسط خانمی در کمتر از 20 دقیقه خبر داد و گفت: متهم به بهانه غذای نذری این کودک را فریب داده بود.

خبرگزاری میزان _ بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، امیر هوشنگ امیری در تشریح خبر ربوده شدن دختر بچه 6 ساله، گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان "خراسان" بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختر بچه 6 ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده ، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از محل جغرافیای جرم و بررسی دوربین های مداربسته مشخص شد دختر بچه زمانی که از مسجد خارج شده است، توسط خانمی ربوده و از محل دور شده اند.

سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با پیگیری و اقدامات فنی پلیسی در کمتر از 20 دقیقه مشخص شد فرد رباینده در محدوده شهر ری حضور دارد و با تماس با خانواده دختر بچه درخواست پول کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این زن با اطلاع از اینکه پلیس درصدد دستگیری وی است، گفت: متهم بناچار دختر بچه را در محلی که ربوده بود منتقل و رها می کند و این کودک در کمال صحت و سلامت به آغوش گرم خانواده برگرداننده شد.

امیری ادامه داد: با بررسی های پلیس مشخص شد زن سارق در ابتدا به بهانه های غذای نذری کودک 6 ساله را فریب و سپس با نافرجام مانده نقشه اش، طلاهای این کودک و مقداری پول که داخل کیف همراه وی بوده است، کودک را در محل سرقت رها کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش در جهت دستگیری متهم ادامه دارد و پرونده برای بررسی تخصصی به اداره 11 پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *