رستمیان: حمایت‌ها از واترپلو فرقی نکرده/ برای خوشرنگ‌ترین مدال آسیا خواهیم جنگید

8:45 - 19 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۵۱۲۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
بازیکن تیم ملی واترپلو گفت: برای حضوری پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا یک ماه دیگر و به مدت ۲ هفته در اردوی تدارکاتی یونان شرکت کنیم.

سهیل رستمیان در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط برگزاری اردوی تیم ملی واترپلو اظهار داشت: اردوی تیم ملی واترپلو برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند، تقریباً از ۴۰ روز پیش آغاز شده و تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و به صورت روزانه ۶ ساعت در حال پیگیری است. چیریچ و در کنارش رضایی به عنوان کادر فنی تیم ملی واترپلو زحمات زیادی می‌کشند و امیدواریم بتوانیم مزد زحمات خودمان و مربیان را در آسیا بگیریم.

بازیکن تیم ملی واترپلو با اشاره به لزوم حضور در رویدادها و دیدارهای تدارکاتی خاطرنشان کرد: واترپلوی ایران در یک دهه گذشته پیشرفت فوق العاده‌ای داشته، اما برای تداوم این روند صعودی نیاز به حضور مستمر در رقابت‌های بین‌المللی و برگزاری بازی‌های تدارکاتی داریم. با توجه به پیگیری‌های فدراسیون شنا قرار است برای حضوری پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا یک ماه دیگر و به مدت ۲ هفته در اردوی تدارکاتی یونان شرکت کنیم.

وی درباره رقبای اصلی تیم ملی واترپلو ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: چین، قزاقستان و ژاپن اصلی‌ترین حریفان ایران در در قهرمانی آسیا به شمار می‌روند؛ البته کشورهایی مانند سنگاپور، کره جنوبی و عربستان تیم‌های خوبی هستند و نباید چنین تیم‌هایی را دست کم بگیریم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و در قهرمانی آسیا هر دیدار برای ما حکم فینال را خواهد داشت. همه تلاشمان را می‌کنیم تا روی سکو برویم و برای خوشرنگ ترین مدال خواهیم جنگید.

رستمیان در پایان در خصوص حضور تیم ملی واترپلو در رقابت‌های جهانی اظهار کرد:‌ هرچند واترپلوی ایران پیشرفت زیادی داشته، اما سطح رقابت‌های جهانی بسیار بالاست و برای حضوری شایسته در این رقابت‌ها نیاز به اردوهای بلندمدت و برون مرزی و دیدارهای تدارکاتی داریم. حمایت از واترپلو همانند گذشته است و انتظار حمایت‌های مادی و معنوی بیشتری داریم. تیم ملی واترپلو در صورت حمایت می‌تواند در مسابقات جهانی هم نمایش درخشانی داشته باشد و امیدواریم بتوانیم برای نخستین بار سهمیه المپیک را کسب کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *