تمجید نشریه مارکا از ستاره ایرانی پورتو پیش از مصاف با اتلتیکو مادرید

10:37 - 16 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۴۶۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نشریه ورزشی مارکا از ستاره ایرانی تیم پورتو به عنوان مه‌ترین تهدید مقابل اتلتیکو مادرید یاد کرد.

خبرگزاری میزان - در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 امشب و در دیداری از گروه B تیم پورتو در واندامتروپولیتانو مهمان تیم اتتیکو مادرید است.

از همین رو نشریه ورزشی مارکا چاپ اسپانیا در گزارشی به این نبرد حساس بین تیم قدرتمند فوتبال پرتغال و اسپانیا پرداخت و با تمجید از عملکرد مهدی طارمی از ستاره ایرانی پورتو به عنوان خطرناک‌ترین مهاجم این تیم مقابل شاگردان سیمئونه یاد کرد.

نشریه مارکا با ستایش از طارمی نوشت: سال گذشته وقتی اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو در متروپولیتانو بازی کرد و در آن زمان تهدید بزرگ برای روخی بلانکو بود.

اما تهدید جدید اتلتیکو از ایران می‌آید. طارمی با

۶ گلی که در ۱۰ بازی مقدماتی (۲۶ گل در ۵۸ بازی در دوران حرفه‌ای خود) به ثمر رساند، تیم ملی ایران را به جام جهانی قطر رساند.

مارکا با اشاره به جدایی نفراتی چون دیاز، ویتینیا و خسوس کرونا اعلام کرد مهدی طارمی که یک فصل پیش بازیکن مکمل محسوب می‌شد، حالا تبدیل به ستاره‌ای شده است که می‌خواهد جشن و میهمانی اتلتیکو را خراب کند.

روزنامه اسپانیایی همچنین به گلزنی طارمی مقابل ژیل ویسنته در روز شنبه گذشته به علاوه دو گل او در ابتدای فصل مقابل ماریتیمو و درخشش در دیدار سوپرجام پرتغال پرداخت و گزارش خود را این‌طور ادامه داد: «با شروع از خط میانی، از جناح چپ یا در مرکز خط جلو و با اوتاویو به عنوان یک متحد بزرگ، طارمی مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد که در گذشته بر گردن مهاجمان دیگری بود که برای دفاع سرخ و سفیدها دردسرساز شده بودند.»

مارکا همچنین اشاره‌ای به تقابل پورتو مقابل اتلتیکو مادرید در سال‌های گذشته داشته و دردسرهایی که مهاجمان سابق پورتو برای اتلتیکو ایجاد کرده بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *