بازتاب برکناری اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش در واشینگتن پست

9:59 - 16 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۴۵۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رسانه‌های معتبر ورزشی در سراسر جهان به خبر بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران واکنش نشان دادند.

خبرگزاری میزان - در حالی که هنوز خبر کنار گذاشته شدن اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران و بازگشت احتمالی کی‌روش به‌صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده، اما رسانه‌های ایرانی و بین‌المللی به این خبر واکنش نشاه داده‌اند.

از همین رو روزنامه واشنیگتن پست در گزارشی به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش پرداخت و نوشت: کی‌روش برای بازگشتی چشمگیر آماده می‌شود تا هدایت تیم ملی ایران را در کمتر از سه ماه مانده به آغاز جام جهانی و 3 دیدار سخت ایران در گروه B با آمریکا، انگلیس و ولز به عهده بگیرد.

سرمربی سابق رئال مادرید قبلا در جام‌های جهانی 2014 و 2018 هدایت ایران را برعهده داشته و طبق اخبار رسانه‌ها از تهران این مربی پرتغالی تا پایان هفته جانشین دراگان اسکوچیچ خواهد شد.

اسکوچیچ از اوایل سال 2020 هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته، اما از 30 آگوست که مهدی تاج مجدداً به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد وضعیت ادامه همکاری با این مربی کروات در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

این در حالیست که تاج در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود که در صورت انتخاب شدن، به طور جدی به بازگرداندن کی‌روش فکر می‌کند.

مشابه این اتفاقات قبلا هم برای اسکوچیچ رخ داده بود و او پس از هدایت ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، در 11 ژوئیه از سمت خود برکنار شد، اما شش روز بعد دوباره به سمت خود بازگردانده شد.

کی‌روش پس از ناکامی در رساندن تیم ملی مصر به جام جهانی و شکست در فینال قهرمانی آفریقا مقابل سنگال هدایت تیمی را نپذیرفته است.

تیم ملی فوتبال ایران در مشیر آماده‌سازی خود برای جام جهانی، 23 سپتامبر و در مصافی دوستانه در اتریش به مصاف تیم ملی اروگوئه خواهد رفت و 4 روز بعد هم با سنگال دیدار می‌کند.

ایران که هرگز به مرحله حذفی جام جهانی صعود نکرده جام جهانی 2022 را مقابل انگلیس در 21 نوامبر آغاز می‌کند، چهار روز بعد با ولز بازی می‌کند و در 29 نوامبر مرحله گروهی را مقابل تیم آمریکا به پایان می‌رساند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *