رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صادقی: اعتراض پس از آغاز لیگ هندبال بهانه‌ای بیش نیست/ سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است

8:45 - 16 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۳۸۲۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کارشناس هندبال ایران گفت: معتقدم تیم ملی نوجوانان در صورت تدارک برنامه درست می‌تواند در مسابقان جهانی هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

حمید صادقی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال و نوع برگزاری رقابت‌های در این فصل، اظهار داشت: در جلسه‌ دیروز(سه‌شنبه) قرار بر این شد تا لیگ امسال در یک گروه و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود. از آنجایی که تیم ملی هندبال مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو دارد و همچنین لزوم حضور در جام باشگاه‌های آسیا تصمیم بر این شد لیگ در یک گروه برگزار شود‌ البته تصمیمات خوبی برای مرحله پلی‌آف گرفته شد و نمایندگان همه تیم‌ها با برگزاری لیگ به این شکل موافقت کردند.

این مربی هندبال در واکنش به اعتراضاتی که احتمالا پس از برگزاری لیگ از سوی باشگاه‌ها مطرح شود، خاطرنشان کرد: در جلسه قرعه‌کشی لیگ نمایندگان همه باشگاه‌ها حضور داشتند و به نظرم جای اعتراض و پیشنهاد دیروز بود. نماینده‌های باشگاه‌ها تمام تصمیمات را تایدد کردند و واقعا اگر پس از آغاز لیگ و باخت اعتراضی باشد، بهانه‌ای بیش نیست.

وی درخصوص عملکرد درخشان تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی، تصریح کرد: نتایجی که تیم نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا گرفت و موفق به کسب سهمیه جهانی شد، نشان دهنده کار بزرگ و ارزشمند این تیم است. هرچند معتقدم این نسل هندبال ایران توانایی شکست کره‌جنوبی در فینال را داشت، اما واقعا رحیمی‌زاده به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان با توجه به زمانی که در اختیار داشت بهترین نتیجه را گرفت. اکنون که این بازیکنان در رده نوجوانان حضور در مسابقات جهانی را تجربه خواهند کرد نباید به حال خودشان رها شوند و باید سرمایه‌گذاری روی این نسل شود و البته روند پشتوانه‌سازی هم تداوم داشته باشد. برای تیم نوجوانان در قهرمانی جهان هم آرزوی موفقیت می‌کنم و معتقدم در صورت تدارک برنامه درست می‌توانیم در مسابقان جهانی هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

صادقی در پایان در مورد تیم‌های مدعی عنوان قهرمانی در لیگ برتر هندبال، گفت: با اطلاعاتی که دارم که تیم سپاهان که مدافع عنوان قهرمانی است، تمریناتش را خیلی زود و با حضور بازیکنان مد نظرش آغاز کرده و با مهره‌هایی که در اختیار دارد شانس زیادی برای قهرمانی دارد. از سایر تیم‌ها اطلاعات زیادی نیست و باید پس از شروع لیگ درموردشان نظر داد. تیم‌ سپاهان نوین هم شرایط خوبی دارد و می‌تواند جزو ۳ تیم اول لیگ شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *