پویش «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» منجر به سازش اختلاف ۲ عشیره در سوسنگرد شد

12:21 - 15 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۳۰۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: ۲ عشیره در سوسنگرد پس از یکسال اختلاف و درگیری با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف ، ستاد صبر، همیاران صلح این شهرستان در قالب پویش به عشق امام حسین می بخشم باهم مصالحه کردند.

علیرضا باوی در گفت‌وگو با میزان پیرامون این پرونده گفت: سال گذشته درگیری دو جوان از ۲ عشیره در سوسنگرد رخ می دهد که منجر به ضرب و جرح یکی از آنان می گردد و این نزاع متاسفانه موجب ایجاد اختلاف بین عشیره های طرفین و شکایت در دادسرا و دادگاه آن شهرستان علیه همدیگر شده است.

وی افزود: با توجه به جو عشایری که در منطقه وجود دارد و همچنین جهت جلوگیری از تشدید اختلافات بوجود آمده بین این ۲ عشیره، پرونده جهت حل و فصل و اصلاح ذات البین به شورای حل اختلاف سوسنگرد ارجاع شد.

باوی در ادامه اظهار کرد: اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان بلافاصله با همکاری ستاد صبر ، همیاران و خیران، ضمن دعوت بزرگان و ریش سفیدان طرفین به آرامش، برای فراهم کردند زمینه صلح و سازش به مذاکرات و رایزنی در جلسات متعددی پرداختند و با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار در نشستی موفق شدند در پویش به عشق امام حسین(ع) می بخشم این ۲ عشیره را پس از یک سال اختلاف و کدورت بین آنها صلح و سازش ایجاد کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: صلح و سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *