ساماندهی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها جهت خدمات دهی مطلوب به شهروندان زاهدانی در دستور کار دادگستری استان قرار گرفت

10:28 - 15 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۲۶۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست معاونت حقوق عامّه استان سیستان و بلوچستان از ساماندهی تاکسی ها و اتوبوس ها جهت خدمات دهی مطلوب به شهروندان زاهدانی خبر داد.

ابوالفضل احمد زاده در گفت‌وگو با میزان گفت: یکی از مطالبات اساسی شهروندان زاهدان، نبود خطوط فعّال تاکسیرانی و اتوبوسرانی در سطح شهرزاهدان بودکه در راستای احیاء حقوق عامه دادستانی به این قضیه ورود کرد.

وی افزود:دادستانی اقدامات قضایی متعدّدی را در خصوص رانندگانی که در سطح شهر با وجود اخذِ سهمیه بنزین حاضر نمی شدند، با هماهنگی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر انجام داده بود؛ امّا نتایج مطلوبی حاصل نشده بود ، که در طول دو هفته اخیر با تذکر جدّی، نسبت به رفعِ معضلات ناوگان حمل و نقل عمومی به شهرداری ، زمینة فعالیّت آن ها را در راستای احیای حقوق عامّه فراهم کرد.

احمدزاده افزود: امروز با حضور در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، و با صحبت های رو در رو با آحاد رانندگان و شنیدن مشکلات آن ها ، مقرّر شد که با نظارت شهرداری زاهدان، تمام خطوط در مدت 1ماه اخیر فعّال شده و با احراز خدمات دهی مطلوب به مردم، سازمان نیز به مشکلات آن ها ورود پیدا کند.

احمدزاده ادامه داد: هرجا و مکانی که مصادیق احیایی حقوق عامّه، ضرورت به ورود دادستانی مرکز استان داشته باشد، حقوق عامّه نسبت به آن مسأله ورود نموده و راهکار اجرایی نیز خواهد داد که همین راه اندازی و ساماندهی خدمات حمل و نقل عمومی، از این موارد بود.

وی در خصوص تعداد تاکسی ها و اتوبوس های مربوطه گفت: از همین امروز بنا به هماهنگی های بعمل آمده، تعداد 150 تاکسی و 18 اتوبوس با نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر فعّال خواهند بود و دادستانی مرکز استان نیز به طور منظّم بر این فرایند، نظارت تام خواهد داشت و در صورت وقوع تخلّفات، برخورد متناسب با متخلّفین صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساماندهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *