رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیروزی سخت شاگردان قلعه‌نویی مقابل ملوان در سیرجان/ گل‌گهر به جمع بالانشیان رسید + فیلم

22:28 - 14 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۲۵۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان امیر قلعه‌نویی پایان یافت.

خبرگزاری میزان – هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز(دوشنبه) با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، قائم شهر، اراک، آبادان و سیرجان آغاز شد که در یکی از دیدارهای تیم گل‌گهر سیرجان از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان تیم قعر جدولی ملوان بندر انزلی بود که در پایان این دیدار و در حالی که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه بدون گل در جریان بود، اما با گل به خودی بازیکن حریف در دقایق پایانی، شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر از سد ملوان قعر جدولی بگذرند.

گل‌گهر با کسب دومین برد خود 9 امتیازی شد و به جمع 3 تیم بالای جدول راه یافت و در سوی مقابل شاگردات مازیار زارع با 2 امتیاز از قعر جدول تکان نخوردند.

با تقسیم امیتازات شاگردان امیر قلعه‌نویی با 7 امتیاز موقتا جای استقلال را در رده چهارم گرفتند و ملوان هم با 3 امتیاز کمی به وضعیت خود در انتهای جدول سر و سامان بخشید.

*گل‌گهر سیرجان یک – ملوان بندر انزلی صفر

گل: مجید عیدی(85 - گل به خودی) برای گل‌گهر

*گل اول گل‌گهر به ملوان توسط مجید عیدی(۸۵ - گل به خودی):

*ترکیب تیم گل‌گهر سیرجان:

محسن فروزان، شایان مصلح، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، وسلی گومز، محمد خدابنده‌لو، مرتضی تبریزی، اریک بایناما و رضا شکاری

*ترکیب تیم ملوان بندر انزلی:

ایمان صادقی، سعید کریمی، اکبر ایمانی، سجاد بازگیر، مسعود زائر کاظمینی، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، میلاد جهانی، مصطفی نائیج پور، محمدصادق بارانی و مهران احمدی

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *