رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برنامه ویژه پلیس تهران برای برخورد مقتدرانه با سارقان و مجرمان مسلح

23:04 - 14 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۲۳۶۰
فرمانده انتظامی تهران گفت: با قدرت با کسانی که بخواهند کوچکترین خدشه ای به امنیت و آرامش جامعه وارد کنند، برخورد خواهد شد.

خبرگزاری میزان - سردار حسین رحیمی با اشاره به برخورد جدی و قاطع با مجرمان و به خصوص سارقانی که با اقدام مجرمانه خود امنیت و آرامش و آسایش خاطر شهروندان را به مخاطره می اندازند، بیان کرد: در چند روز گذشته در دو عملیات مختلف دو نفر از سارقانی که در مواجهه با ماموران پلیس اقدام به گردنکشی و قدرت نمایی کرده بودند با اقدام به موقع پلیس زمین گیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه سارقان بدانند که با سرپنجه قدرتمند پلیس زمین گیر خواهند شد و در هر سوراخی بخزند دستگیر و به حساب آن ها رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: با قدرت با کسانی که بخواهند کوچکترین خدشه ای به امنیت و آرامش جامعه وارد کند، برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه سارقان علاوه بر سرقت اموال مردم، امنیت و آرامش جامعه را به یغما می برند، گفت: برخورد جدی و مقتدرانه با مجرمان و به خصوص سارقان به طور جد در دستور کار است و درصورت گردنکشی و مواجهه مجرمان در مقابل پلیس که در حقیقت مامور و مجری قانون است برابر ضوابط قانونی مجرمان را هدف گلوله قرار خواهیم داد.

فرمانده انتظامی تهران با اعلام تسلیت شهادت ستواندوم کیوان لو، اظهار کرد: شهادت مظلومانه همکار عزیزمان نشان دهنده گستاخی و وقاحت بیش از حد مجرمان است.

وی با اشاره به اینکه باید قاتل شهید کیوان لو به سرعت و در همان محل ارتکاب جرم به دار مجازات آویخته شود، گفت: تعدی به مامور قانون در حقیقت تعدی به قانون است که باید با قاطعیت با اینگونه افراد مجرم برخورد شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *