نقره‌ای برای بازگشت به روزهای خوب/ بغض «بهمن» ترکید

7:45 - 15 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۲۱۳۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی پوش کاراته ایران بازگشت خوبی به تاتامی داشت.

بهمن عسگری یکی از بهترین کاراته‌کاهای ایران است که پیش از المپیک به علت استفاده سهوی از داورهای ممنوعه تست دوپینگش مثبت اعلام گردید و 2 سال از فعالیت ورزشی محروم شد. این اتفاق تلخ سبب شد تا بهمن اولین و شاید آخرین المپیک را از دست بدهد.

عسگری برای بازگشت به روزهای خوب نیاز به یک مدال بین المللی داشت و در بهترین زمان ممکن توانست این کار را انجام دهد.

نماینده وزن ۷۵- تیم ملی کاراته در لیگ جهانی باکو با چهار پیروزی مقابل کارلوس بارگادوس از اسپانیا، آندری زاپلیتنی از اوکراین، بیباریس ژانگبر از قزاقستان و نیز تایگو دوارته از پرتغال راهی دیدار نهایی شد.

عسگری در فینال در تقابل با نورکانات آژیکانو از قزاقستان سه بر دو نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره این رقابت ها را بدست آورد.

این مدال نقره چیزی از طلا کمتر نداشت و بار دیگر نام بهمن عسگری را سر زبانها انداخت تا کادرفنی تیم ملی کاراته بتواند در آینده روی او حساب ویژه ای باز کند.

بهمن یکی از ستاره‌های بی چون و چرای کاراته محسوب می‌شود که در دنیا حرف برای گفتن دارد و باید منتظر باشیم تا در ادامه و در رقابت‌های بین المللی پیش رو باز هم درخشش این کاراته‌کا را ببینیم.

تاتامی به بازگشت عسگری احتیاج داشت؛ امید است او حق خود را از کاراته بگیرد تا شاید حسرت مدال المپیک را رفته رفته از یاد ببرد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *