رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: ارتقاء تعاملات بین دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی ضروری است

16:59 - 14 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۲۰۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم ارتقاء تعاملات فی مابین دستگاه قضایی، دستگاه اجرایی و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی با هدف تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - استاندار و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی طی دیداری که به مناسبت هفته بزرگداشت دولت برگزار شد؛ بر لزوم ارتقاء تعاملات فی مابین دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی با هدف تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم تأکید کردند.

در این دیدار رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امنیت و آرامش کنونی مان را مدیون خون شهدا و پایمردی مردم بر سر ارزشها و آرمانهایشان هستیم و این استقامت عزتمندانه، بار مسئولیت را بر دوش مدیران سنگین تر می کند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات جهادی استاندار خدوم و مجموعه مدیریت اجرایی استان؛ بر استمرار حمایت های حقوقی و قضایی از دولتمردان مردمی و قانونمدار تأکید و وحدت و همدلی مثال زدنی بین مسئولان استان را یکی از رموز موفقیت های حاصله دانست.

در این دیدار همچنین استاندار خراسان رضوی با اشاره به برنامه های دولت مردمی گفت: خداوند متعال را شاکریم که رهبر جامعه اسلامی از خدمات مجموعه دولت سیزدهم رضایت داشته اند و این رضایت پشتوانه عظیم و دلگرم کننده ای است که مدیران را برای رفع مشکلات و خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان گرانقدر مصمم تر از قبل می کند.

وی با تشریح اقدامات مجموعه مدیریت اجرایی استان گفت: حرکت این مجموعه مبتنی بر برنامه بوده و تاکنون نیز اقدامات خوبی به انجام رسیده و در ادامه مسیر نیز با هدف فائق آمدن بر تنگناهای کنونی، استفاده از فرصت های پیش رو با کمک مردم و سایر ظرفیت های دیگر موجود و نهایتاً کسب رضایت خداوند متعال و مردم شریف؛ تلاش مضاعف خواهیم داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *