تارتار: مقابل سپاهان دست‌وپا بسته نبودیم/ ای کاش دربی اصفهان برنده داشت

22:43 - 14 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۱۶۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم ما شخصیت لازم را به دست آورده است و به تیم‌های مدعی نمی‌بازد و بازی خوبی انجام می‌دهد.

خبرگزاری میزان – مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار ذوب‌آهن اصفهان مقابل سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی واقعا زیبایی بود، ۲ گل داشت اما می‌توانست گل‌های بیشتری داشته باشد، هر ۲ تیم برنامه داشتند و از حملات سریع خود به خوبی استفاده کردند؛ موقعیت‌های خوبی ایجاد شد و بازی شطرنج‌گونه‌ای بود.

*از بازیکنانم تشکر می‌کنم، وقتی جوانب و بودجه دو تیم را بررسی می‌کنیم، ارزش کار بازیکنان ما مشخص می‌شود، واقعا یک تیم دست و پا بسته در مقابل تیم مدعی سپاهان نبودیم، کاش بازی برنده داشت و ۳ امتیاز در اصفهان می‌ماند.

*قرعه سختی در ۵ بازی گذشته داشتیم، تیم ما شخصیت لازم را به دست آورده است و به تیم‌های مدعی نمی‌بازد و بازی خوبی انجام می‌دهد.

*توقف پرسپولیس و سپاهان مقابل ذوب‌آهن؟ صحیح نیست که در مورد تیم‌های دیگر صحبت ‌کنم، سپاهان و پرپسولیس تیم‌های خوب و باکیفیتی هستند.

*کسب ۵ تساوی و عدم کسب پیروزی؟ استراتژی خاص برای این ۵ هفته داشتیم، ۵ بازی اول واقعا سنگین بود، تا الان به خواسته خود رسیدیم، هر چند در تبریز می‌شد برنده باشیم، فوتبال است و اتفاقاتش، سعی می‌کنیم از هفته های آینده برای برنده شدن بازی کنیم.

*دربی است و حساسیت خاص خود را دارد، دوست نداریم به تیم همشهری ببازیم، من و بازیکنان انگیزه خاصی برای این بازی داشتیم.

*از هواداران تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند، هزینه‌ها سنگین است، به هواداران و باشگاه حق می‌دهم، ای کاش ورزشگاه پر می‌شد و جذابیت بازی بیشتر می‌شد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *