رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پویش «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» باعث سازش پرونده ۵ میلیارد تومانی در شهرستان لنجان استان اصفهان شد

13:45 - 14 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۱۵۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
یک پرونده 5 میلیارد تومانی در شعبه 5 شورای حل اختلاف شهرستان لنجان( زرینشهر) در استان اصفهان در راستای پویش به عشق حسین(ع) می‌بخشم به سازش ختم شد.

خبرگزاری میزان- یک پرونده 5 میلیارد تومانی در شعبه 5 شورای حل اختلاف شهرستان لنجان( زرینشهر) در استان اصفهان در راستای پویش به عشق حسین(ع) می‌بخشم به سازش ختم شد.

شعبه پنجم شورای حل اختلاف شهرستان لنجان چند ماهی است که با استفاده از ماده ۸ قانون شوراهای حل اختلاف مصوب ۱۳۹۴ و توافق نامه بین طرفین در تقسیم ترکه ورود کرده و به موفقیت هایی دست یافته که نتیجه آن جلوگیری از حدود ۱۰ موضوع دعوا در زمینه ماترک متوفی در محاکم حقوقی است که با جلسات متعدد و تلاش های زیاد منجر به صلح و سازش و صدور گزارش اصلاحی در زمینه تقسیم ترکه  شد.

در همین راستا شعبه 5 شورای حل اختلاف شهرستان لنجان در استان اصفهان موفق شد با پیوستن به"پویش به عشق حسین می بخشم" دادخواستی با موضوع تحریر و مهر و موم  ترکه به این شعبه ارجاع کرده که اعضای شورا با تشکیل جلسات متعدد مبادرت به برگزاری جلسات، طرفین با توافق خود راساً به کارشناس محلی خبره معرفی شده و با ایجاد یک توافقنامه و تقسیم نامه های عادی ماترک اعلامی منجر به سازش و صدور گزارش اصلاحی به ارزش ۵ میلیارد تومان شد و طرفین با رضایت حتی سهم الارثشان را به صورت قباله های جداگانه دریافت کردند.

سازشی به ارزش 2 و نیم میلیارد تومان با پیوستن به پویش به عشق حسین می بخشم

یک پرونده 2 و نیم میلیارد تومانی در شعبه 5 شورای حل اختلاف شهرستان لنجان( زرینشهر) در استان اصفهان در راستای پویش به عشق حسین(ع) می‌بخشم به سازش ختم شد.

 شعبه 5 شورای حل اختلاف شهرستان لنجان( زرینشهر) با پیوستن به پویش به عشق حسین می بخشم" دادخواستی با موضوع تحریر ترکه که به شعبه پنجم شورای حل اختلاف شهرستان لنجان در استان اصفهان ارجاع شد را با مصالحه مختومه کردند.

 اعضای شورا با تشکیل جلسات رسیدگی مبادرت به انجام مذاکرات در جهت صلح و سازش به صورت حضوری و غیرحضوری و طی تماس های تلفنی با طرفین پرونده و تلاش های خستگی ناپذیر اعضای شورا در مرداد ماه سال جاری منجر به سازش و ایجاد توافق نامه در جهت تحکیم خانواده مبنی  بر اینکه تا زمان حیات همسر متوفی منزل مسکونی(متوفی) به صورت عمری در ید و انتفاع همسر متوفی و رعایت حال مشارالیه باشد؛ صورت گرفت  و مابقی ماترک بین وراث راساً تقسیم شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اصفهان پویش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *