دادیار دادسرای دیوان عالی کشور: برخورد جدی با قاچاقچیان، اراذل و اوباش و سارقین مسلح

12:20 - 14 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۰۸۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
نماینده دادستان کشور درسفر به زاهدان ، از دستور ویژه دادستان کل کشور دربرخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان، اراذل و اوباش و سارقین مسلح خبر داد.

خبرگزاری میزان- مهرانگیز در سفر به سیستان و بلوچستان با حضور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه های اجرایی ،نظارتی و قضایی وظیفه دارند در حوزه مواد مخدر که سبب ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است طرح ها و برنامه های خود را ارائه کنند.

نماینده دادستان کل کشور با اشاره به دستور قاطع دادستان کل کشورمبنی بر برخورد با متخلفان و مجرمان به ویژه قاچاقچیان، اراذل و اوباش و سارقین مسلح افزود: با توجه به برخی موارد و نا امنی های اخیر در کشور و ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه از طرف برخی مخلان امنیت و اراذل و اوباش تمامی دادستان های کشور موظف به برخورد قاطع و دستگیری مجرمان هستند .

همچنین در این جلسه مدرس خیابانی نیز با اشاره به وجود معضل مواد مخدر بعنوان پدیده ای شوم که قبل و بعد از انقلاب در استان مشاهده می شود گفت: وجود سوداگران مرگ و مواد مخدر سبب ایجاد بسیاری از چالش ها و دیگر مشکلات در حوزه ها و بخش های امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به بعد مسافت مرزهای خاکی و آبی استان با کشورهای همجوار و ورود انواع مواد مخدر، سلاح، حضور عوامل ضد انقلاب نیاز است مسئولان و مدیران ارشد نگاه ویژه ای به مقوله مبارزه با مواد مخدر داشته باشند.

وی همچنین از همه مدیران و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خواست: براساس حوزه فعالیت خود طرح ها و برنامه های خود را برای مقابله با معضل مواد مخدر و اعتیاد ارائه دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها: سرقت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *