رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری خوزستان دستور تسریع در رفع نواقص موجود در پایانه‌های مرزی استان را صادر کرد

17:00 - 13 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۰۵۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خوزستان در بازدید پایانه مسافربری مرز چزابه گفت: خدمت‌رسانی به زوار و مردم در این ایام نباید دچار نقص شود و چنانچه مشکلی وجود دارد باید در رفع آن تسریع شود.

خبرگزاری میزان - علی دهقانی که به همراه جمعی از معاونان خود، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس و دادستان‌ دشت آزادگان از پایانه مرزی چزابه بازدید می‌کرد، اظهار کرد: در این حرکت بزرگ معنوی، هم زحمات مردم و موکب‌داران که میزبان مردم هستند و هم زحمات نهادهای خدماتی قابل تقدیر است.

وی از تلاش‌ فرماندهی انتظامی استان برای تامین امنیت مرزها قدردانی کرد و افزود: این امنیت باید در طول سال استمرار داشته باشد.

دهقانی با تاکید بر انجام برخی خدمات، افزود: محل پارک خودروها باید به صورت مستمر و در راستای جلوگیری از سرقت و هرگونه خسارت مورد پایش قرار گرفته و زائرین به سمت پارکینگ‌ها هدایت شوند.

وی ضمن تشریح خدمات دستگاه قضایی، گفت: علاوه بر استقرار شعب کشیک قضایی در پایانه‌های مرزی جذابه و شلمچه، شعبه پزشکی قانونی نیز در کنار مراکز درمانی و بهداشتی مستقر شده است.

دهقانی بر استقرار خودروهای ویژه جهت حفظ مسیرهای مواصلاتی تاکید کرد و افزود: تهیه یک بولتن خبری برای اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت مرزها و مسیرهای تردد زوار یکی از ضروریات تا بازگشت کلیه مسافرین از عراق است که انتظار می‌رود مورد توجه ویژه ستاد اربعین قرار گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *