رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پولادگر: تیراندازی با کمان فرصتی استثنایی برای ورزش بانوان است/ استعداد کسب مدال در المپیک را داریم

13:42 - 13 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۰۰۴۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوار هستیم در المپیک پاریس مدال کسب کنیم و اینگونه به تعداد رشته‌های صاحب مدال کشور در المپیک اضافه شود.

خبرگزاری میزان - سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدراسیون تیر و کمان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*ترکیب تیم ملی از ۶ تا ۷ استان انتخاب شده‌اند. هرچند بیش از ۵۰ درصد بازیکنان تیم‌ملی از استان تهران هستند، اما اتفاق خوبی است که دانش فنی در رشته تیر و کمان در سطح کشور توزیع شده است.

*تیر و کمان، رشته المپیکی و پارالمپیکی است و پر افتخارترین ورزشکار پارالمپیکی با سه مدال طلا از رشته تیر و کمان است و این یک استثنا است که در المپیک ریو ورزشکار ایرانی هم در المپیک و هم در پارالمپیک شرکت کرد.

*در گزارش‌های ارائه شده از سوی فدراسیون تیر و کمان اینکه شاهد حضور فعال زنان در هیئت رییسه، نماینده باشگاه‌ها و نماینده استان‌ها هستیم و حتی تعداد داوران زن در حوزه بین‌المللی بیشتر از مردان است. رشته تیر و کمان امکان حضور بانوان را دارد و این یک فرصت استثنایی برای بانوان کشور به شمار می‌آید.

*شاهد کسب کرسی‌های تاثیر گذاری از سوی اعضای فدراسیون تیر و کمان هستیم. سال ۱۴۰۰ مجامع سالیانه استان‌ها از سوی فدراسیون تیر و کمان برگزار نشده است، این درحالی است که باید صورت‌های مالی استان‌ها برای فدراسیون ارسال شود و مجامع آن‌ها به صورت سالانه برگزار شود تا شاهد ایجاد مشکلات مالی، بیمه‌ای و...نباشیم چرا که در غیر این صورت شرایط سختی حاکم خواهد شد.

*باید مجامع سالانه استانی برگزار شود و در این صورت است که حال رشته تیر و کمان خوب خواهد بود. تیر و کمان رشته المپیکی است و استعداد کسب مدال در المپیک و پارالمپیک در این رشته وجود دارد. یکی از شاخص‌های ارائه کمک‌های مالی از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها کسب مدال در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی است.

*امیدوار هستیم در المپیک پاریس مدال کسب کنیم و اینگونه به تعداد رشته‌های صاحب مدال کشور در المپیک اضافه شود، در عین حال تلاش خواهیم کرد به فدراسیون تیر و کمان کمک مالی داشته و شاهد حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی و المپیک باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *