مورایس: هنوز شناخت کافی به لیگ و حریفان ندارم/ دارم یاد می‌گیریم تیم‌ها چطور بازی می‌کنند

20:21 - 13 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۰۰۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز شناخت کافی به لیگ و حریفان ندارم و فقط دارم یاد می‌گیریم تیم‌ها چطور بازی می‌کنند.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان اصفهان مقابل ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*همه متوجه هستیم دربی شهر اصفهان بازی حساسی است، باشگاه‌هایی که مهم هستند و برای ما بازی بسیار مهمی است.

*به دنبال نتیجه این بازی و نتیجه کیفیت کار خودمان هم هستیم تا هفته به هفته کار خود را ارتقا دهیم، پیشرفت کنیم و به سطحی برسیم که در آینده مدعی قهرمانی باشیم.

*نگرانی خاصی بابت بازی قبلی نباید داشته باشیم، همه اشتباه می‌کنند، بازی قبلی برخی جزییات باعث گل خوردن شد و اشکال از خط دفاع نبود و اشکال در تصمیم‌گیری بود، وقتی توپ را داشتیم، نمی‌توان گفت اشتباه از دفاع بود و تصمیم اشتباه باعث شد گل بخوریم و از این اشتباهات درس می‌گیریم.

*از بازیکنان با کیفیت‌های متفاوتی استفاده خواهیم کرد، به خاطر اشتباه نه و برای کیفیت، بازیکن عوض می‌کنیم زیرا می‌خواهیم تیم بهتری شویم.

*دعوت بازیکنان به تیم ملی؟ برای دعوت شدن به تیم ملی فاکتورهای متفاوتی است و عملکرد تیمی یکی از دلایلی است که باعث می‌شود، بازیکن کیفیت خود را نشان دهد و به تیم ملی دعوت شود، همینطور که تیم پیشرفت می‌کند، کیفیت انفرادی بازیکن‌ها نیز رشد می‌کند.

*7 بازیکن در تیم ملی داریم زیرا باید به زیر 21 سال نیز اشاره کنیم، این انگیزه برای باشگاه هم هست و شرایطی را مهیا می‌کنیم تا بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت شوند و موثر ظاهر شوند.

*این کافی نیست که بازیکن به تیم ملی دعوت شود، باید دنبال ماندن در تیم ملی باشند، رقابت در تیم ملی با بازیکنان لژیونر وجود دارد و بازیکن باید بداند که کیفیت خوبی داشته باشند تا از لباس و پرچم ایران دفاع کنند.

*حضور در جام جهانی کافی نیست و ایران باید عملکرد خوبی نیز داشته باشد زیرا لیاقت آن را دارد، ایرانی نیستم، اما به دلیل این‌که در ایران کار می‌کنم، می‌گویم باید کیفیت بالای خودمان را به سایرین نشان دهیم.

*در مورد بازی با فولاد قدم‌هایی است که داریم برمی‌داریم، بازیکنان هر روز نمی‌توانند کار کنند، فرآیندی داریم و قدم به قدم جلو می‌رویم؛ قرار نیست فقط دفاع کنیم، توپ را بازپس‌گیری کنیم، بازی‌سازی کنیم و بازی قشنگ را انجام دهیم.

*کار را با نیما و رشید شروع کردیم، ساختار و هماهنگی با این دروازه‌بان‌ها بوده و در لحظات آخر نیازمند به تیم اضافه شد و 2 هفته است با نیازمند کار می‌کنیم؛ مطمئن باشید در آینده تیم خوبی در بازپس‌گیری توپ خواهیم داشت و بازی بهتری ارائه می‌دهیم.

*هنوز شناخت کافی به لیگ و حریفان ندارم و فقط دارم یاد می‌گیریم تیم‌ها چطور بازی می‌کنند. خوشحالم و رضایت کامل از تیم دارم و این باور را دارم که خیلی زود به تیمی باکیفیت تبدیل خواهیم شد و موفقیت‌های بهتری دست خواهیم داشت.

*استفاده از نژادمهدی و مغانلو؟ این موضوع حساس است، بین من و بازیکنان اعتماد دوطرفه وجود دارد و این یک صحبت خصوصی بین من و بازیکنان است.

انتهای پیام/


برچسب ها: سپاهان مورایس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *