موسوی: هزار و یک دلیل برای مدال گرفتن وجود دارد/ بلیت پاریس را برایم رزرو کنید

7:45 - 14 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۹۷۹۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دارنده 2 مدال برنز بوکس آسیا گفت: همه چیز به اردوی مشترک و بازی تدارکاتی نیست و هزار و یک دلیل برای موفقیت وجود دارد.


سیدشاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اردوی مشترک با تیم ملی بوکس هند اظهار داشت: هند یکی از قطب‌های بوکس قاره آسیا به شمار می‌رود، اما از این هم غافل نشوید که یک دورانی ما به دیگران برای برگزاری اردوی مشترک پیشنهاد می‌دادیم، اما الان شرایط عوض شده. در هر صورت این اردوها باری پیشرفت تیم ملی مفید است.

وی افزود: به عنوان یک بوکسور باتجربه خیلی مسائل را دیده‌ام و برایم جای خوشحالی دارد که می‌بینم تیم‌های صاحب سبک دنیا برای برگزاری اردو با ما پافشاری می‌کنند و این نشان از پیشرفت بوکس در ایران دارد.

*مدت زیادی است از رینگ بین‌المللی دور هستیم

ملی‌پوش پرافتخار بوکس تصریح کرد: قرار است یک بازی تدارکاتی خوب با تیم هند در پایان اردو داشته باشیم که برای بوکسورها این تنه به تنه شدن با مشتزنان هندی تأثیر بسزایی دارد چون ما مدت زیادی است از رینگ بین المللی دور هستیم.

دارنده 2 مدال برنز بوکس آسیا بیان کرد: همه چیز به اردوی مشترک و بازی تدارکاتی نیست و هزار و یک دلیل برای موفقیت وجود دارد، اما همین موضوع هم نباید نادیده گرفته شود و امیدوارم همه چیز طبق برنامه کادرفنی تیم ملی پیش برود.

*به فراتر از حضور در المپیک فکر می‌کنم

موسوی درخصوص شانس کسب سومین مدال در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: هر رقابت شرایط خاص خودش را دارد و من هم دوست دارم یک هت‌تریک شیرین در قاره کهن داشته باشم و شانس خودم را برای کسب مدال زیاد می‌دانم به شرط اینکه بسیاری از شرایط برای کسب مدال فراهم باشد.

بوکسور باتجربه ایران درباره اینکه می‌تواند سهمیه المپیک پاریس را کسب کند، تصریح کرد: اگر به توانایی فنی باشد که بلیت پاریس را از الان برایم رزرو کنید. شرایط کسب سهمیه دشوار است، اما من به فراتر از این‌ها فکر می‌کنم و امیدوارم بدون دغدغه کار را پیش ببرم تا به اهداف خود جامه عمل بپوشانم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *