رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

169 مددجوی استان فارس در راستای پویش« به عشق حسین(ع) می‌بخشم» آزاد شدند

11:05 - 13 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۹۵۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: از ابتدای مرداد ماه امسال و همزمان با آغاز پویش معنوی به «عشق حسین می بخشم» 169 زندانی با همکاری خیرین، وساطت و میانجیگری قضات، همت و مساعدت اعضا و کارکنان شعب شورای حل اختلاف و رضایت شکات از زندان آزاد شده اند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با قدردانی از اعضا وکارکنان شوراهای حل اختلاف فارس که از ابتدای ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهدا اهتمام ویژه ای در راستای ترویج این پویش در استان داشته اند بیان کرد : این پویش ویژه زندانیان جرایم غیر عمد در سراسر استان است و زندانیان جرائم مهم و خشن مشمول استفاده از هیچ یک از تسهیلات قضایی نمی شوند.

وی در ادامه ضمن دعوت از مردمان دیار فرهنگ و تمدن استان فارس برای پیوستن به پویش به عشق حسین می بخشم، گفت: در راستای اجرای «پویش به عشق حسین(ع) می‌بخشم» از عموم مردم شریف استان فارس دعوت می کنم تا ضمن به ظهور رساندن جایگاه فرهنگ دینی و برخورداری از رأفت اسلامی خود با پیوستن به این پویش مردمی در جهت گسترش فرهنگ صلح و سازش گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی هدف از اجرای این پویش را نشر فرهنگ صلح و سازش خواند و افزود: این پویش از ابتدای ماه محرم سال جاری در سراسر کشور آغاز شده که از برکات اجرای آن در استان فارس علاوه بر آزادی زندانیان مصالحه 6 فقره پرونده قصاص در استان فارس است.

وی اظهار امیدواری کرد تا پایان ماه صفر و با پیوستن شکات به این پویش معنوی، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مصالحه پرونده های قصاص در استان افزایش چشمگیری یابد.

انتهای پیام/


برچسب ها: زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *