رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز عملیات انتقال پاسگاه شهید مدنی شهرستان مهریز پس از دستور رئیس قوه قضاییه

22:26 - 12 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۹۱۵۱
یک روز پس از دستور رئیس قوه قضائیه درخصوص جابجایی پاسگاه شهید مدنی شهرستان مهریز، حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان از آغاز عملیات انتقال این ایستگاه بازرسی خبر داد.

خبرگزاری میزان_ در جریان سفر رئیس عدلیه و هیئت عالی قضایی به استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور در مهریز استان یزد، از ایستگاه شهید مدنی مهریز بازدید کرد.

پورخاقان با ارائه گزارشی از بازدید خود در جلسه شورای قضایی استان یزد، از ایجاد مشکلاتی برای ساکنین روستاهای اطراف این ایستگاه بازرسی به دلیل ایجاد صف کیلومتری ماشین های سنگین گزارشی ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای پس از استماع گزارش رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، به وی ماموریت داد موضوع جابجایی پاسگاه شهید مدنی شهرستان مهریز را در جهت رفاه حال مردم شهرستان و رفع دغدغه‌های آنها با جدیت پیگیری کند.

یک روز پس از این دستور رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان از آغاز عملیات انتقال این ایستگاه بازرسی خبر داد و گفت: بنا به دستور رئیس قوه قضاییه جهت بازگشت آسایش و رفع دغدغه مردم مهریز استان یزد انتقال ایستگاه بازرسی را پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان افزود: هر چند ایستگاه شهید مدنی مهریز برای خدمت به مردم و حفظ امنیت و سلامت استان یزد ایجاد شده است، اما باتوجه به وجود گلایه‌های مردمی وظیفه جابجایی آن را داریم.

وی ادامه داد:امیدواریم با همت و همراهی مسئولان کشوری و نمایندگان مجلس انتقال این پاسگاه به منطقه مورد نظر سرعت گیرد و زمینه جلب رضایت مردم منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *