آغاز پروژه ساختمان جدید دادگاه بخش آفتاب

17:28 - 12 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۸۹۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کلنگ احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش آفتاب با حضور معاون قضایی رئیس کل و معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری استان تهران به زمین زده شد.

خبرگزاری میزان - حاجی رضا شاکرمی در آیین کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش آفتاب گفت: بهبود فضای فیزیکی و ایجاد بناهای مناسب در حوزه های قضایی زمینه خدمت بهتر به مردم و امکان ارائه خدمات در فضاهای استاندارد را برای همکاران در دادگاه‌ها فراهم می سازد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: این پروژه قرار است در صورت تامین و تخصیص به موقع اعتبارات ظرف 15 ماه تکمیل و تحویل شود.

داراب رحمتی معاون مالی عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان تهران نیز در آئین کلنگ زنی احداث ساختمان حوزه قضایی بخش آفتاب، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار و 300 متر مربع و با زیر بنای 200 مترمربع طراحی شده است که با هزینه‌ای بالغ بر 228 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

بیشتربخوانید

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه‌قضاییه: سرعت تمام الکترونیکی شدن پرونده‌ها با شتاب پیش می‌رود

وی افزود: با توجه به بازدید میدانی رئیس کل دادگستری استان تهران در دی ماه سال گذشته و مشاهده  فضای اداری دادگاه عمومی بخش آفتاب که پاسخگوی نیاز مراجعان و کارکنان نبوده است، مقرر شد تا نسبت به اجرای این پروژه اقدام شود.

گفتنی است؛ رئیس کل دادگستری استان تهران در سال گذشته ضمن بازدید از حوزه قضایی بخش آفتاب با محمدعلی انصـاری، سرپرست حرم مطهر امام خمینی (ره)، پیرامـون همکاری‌های متقابل در خصوص پروژه احداث ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش آفتاب گفت‌وگو کرده بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *