رئیس کل دادگستری استان فارس از حوزه قضایی خرامه بازدید کرد

16:48 - 12 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۸۸۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه دادستان مرکز استان به صورت سرزده از حوزه قضایی خرامه بازدید و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجموعه قضایی را از نزدیک بررسی کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این حوزه قضایی در راستای بررسی عملکرد قضایی همکاران با قضات، کارکنان و برخی از مراجعان نیز دیدار کرد .

وی با تأکید بر اینکه با انجام دیدارهای سرزده، نوعی نظارت و رسیدگی به امور مراجعان صورت می‌گیرد و مسوولان قضایی از نزدیك در جریان امور قضایی، مسائل و مشكلات مراجعه‌كنندگان به حوزه‌های قضایی و نیز قضات رسیدگی كننده به پرونده‌ها قرار خواهند گرفت، گفت: نظارت در مجموعه قضایی استان به صورت مدون و برنامه ریزی در شاخص‌های مرتبط با سند تحول قضایی در طول سال با حضور بازرسان انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر نظارت مستقیم مسئولان حوزه‌های قضایی به امر مهم رعایت ضوابط اداری و نظم اداری کارکنان، تصریح کرد: تمام تلاش‎ها در مجموعه قضایی در راستای تحقق عدالت، احقاق حقوق مردم و رضایت عمومی مراجعان است بنابراین احترام به مراجعان و تکریم آنان در کلیه حوزه‌های قضایی استان توسط مدیریت ارشد قضایی استان با جدیت مطالبه، پیگیری و به صورت محسوس و نامحسوس نظارت می‌شود.

بیشتربخوانید

بخشنامه دادستان کل کشور در مورد نحوه برخورد با سرقت‌های همراه با بکارگیری سلاح/ پرونده‌ها در اسرع وقت و قاطعیت رسیدگی شود

وی با بیان اینکه تحقق برنامه‌های راهبردی قوه قضاییه و سند تحول قضایی زمینه ارتقاء کیفی خدمت رسانی را فراهم می‌کند، اظهار کرد: استان فارس در دستیابی به اهداف تعیین شده در جایگاه مناسبی قرار دارد و این امر حاصل تلاش تمام ارکان قضایی در کلیه حوزه‌های قضایی و پیگیری و نظارت بر اجرای دقیق شاخص‎ها در حوزه مدیریت ستادی استان است.

گفتنی است در این بازدید، رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان فارس علاوه بر بازدید از شعب دادگاه و دادسرای خرامه اجرای احکام حقوقی کیفری دادگستری این شهرستان را مورد بازدید قرار دادند و آخرین وضعیت اجری احکام را بررسی و بر تعیین اوقات بیشتر جهت تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های تأکید کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *