درز اطلاعات مشتریان سامسونگ در آمریکا

10:08 - 13 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۸۷۷۹
شرکت سامسونگ تایید کرده که اطلاعات مشتریانش در آمریکا بر اثر حمله هکری درز کرده است.

خبرگزاری میزان - شرکت «سامسونگ» اعلام کرد با درز اطلاعاتی مواجه شده است که ممکن است به فاش شدن اطلاعات شخصی برخی از مشتریان در آمریکا منجر شود.

به گزارش «تایمز نو نیوز»، این شرکت بزرگ کره جنوبی، می‎گوید که اقداماتی را برای ایمن‌سازی سیستم‌های آسیب دیده انجام داده و یک شرکت امنیت سایبری پیشرو خارجی را به خدمت گرفته و در حال هماهنگی با مجریان قانون است.

مقام‎های سامسونگ می‎گویند که درز داده‌ها در برخی موارد، ممکن است اطلاعاتی مانند نام، اطلاعات تماس و دموگرافیک، تاریخ تولد و اطلاعات ثبت محصول را تحت تاثیر قرار داده باشد.

به گفته مقام‎های این شرکت، «اخیرا یک حادثه امنیت سایبری را کشف کردیم که بر برخی از اطلاعات مشتریان تأثیر گذاشته است؛ در اواخر جولای 2022، یک شخص ثالث غیرمجاز اطلاعاتی را از برخی از سیستم‌های این شرکت در آمریکا به دست آورده است.»

این شرکت، افزود که اطلاعاتی که برای هر مشتری مربوطه تحت تاثیر قرار می‌گیرد ممکن است متفاوت باشد و به مشتریان در این رابطه اطلاع داده شده است.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از مشتریان سامسونگ تحت تأثیر قرار گرفته‌اند؛ این دومین بار است که شرکت سامسونگ در سال جاری درز داده‌های خود را تایید می‌کند.

پیشتر گروه هکری Lapsus$ اعلام کرده بود که سیستم این شرکت کره جنوبی را هک کرده و حدود 190 گیگابایت از داده‌ها و کد منبع آن را به صورت آنلاین فاش کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: سامسونگ سایبری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *