رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اصلانیان: هوادار با این خریدها از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهد/ خیلی سخت است چنین تیمی داشت و قهرمان نشد

13:28 - 13 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۸۵۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خریدهای سنگینی که باشگاه پرسپولیس انجام داد، هوادار جز قهرمانی چیزی از کادر فنی پرسپولیس طلب نخواهد کرد.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در چهار هفته لیگ برتر، اظهار داشت: بازی به بازی به مقدار کمی پیشرفت را در تیم پرسپولیس می‌شود دید، چون روند رو به رشد هر تیم زمانبر خواهد بود. 10 بازیکن جدید جذب پرسپولیس جذب شده‌اند که این نفرات تا در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به هارمونی خوبی دست پیدا کنند، نیاز به فرصت دارند. قطعاً پس از هماهنگی بیشتر بین بازیکنان از هفته پنجم حتی از تیم‌های دیگر هم بازی‌های بهتری را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: با اینکه پرسپولیس توانست با 2 گل نفت را شکست بدهد، اما این دیدار بار فنی آنچنانی نداشت. پرسپولیس 4 موقعیت گل را به تیم یازدهم جدول داد و این اصلاً برای دفاع تیمی که مدعی قهرمانی است نکته قابل قبولی نیست. اگر پرسپولیس می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد نباید اجازه حمله به هیچ تیمی را بدهد.

*تاج مدیریت قوی‌تری نسبت به گزینه‌های دیگر خواهد داشت

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص خریدهای خوب این فصل برای این تیم تصریح کرد: خیلی سخت است که چنین تیمی داشته باشید و نتوانید در لیگ برتر قهرمان شوید. هر مهره‌ای که کادر فنی درخواست کرد، مدیریت باشگاه آن را جذب کرد. امیدوارم به بهترین شکل این تیم را ارنج و مدیریت کنند.

کارشناس فوتبال درباره دیدار هفته پنجم هوادار و پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس مقابل هوادار کار آسانی نخواهد داشت، اما با این حال می‌تواند در این دیدار هم 3 امتیاز را بگیرد.

وی در مورد انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تاج نسبت به 3 نامزد دیگر در انتخابات فدراسیون فوتبال سابقه‌ای بیشتری دارد و مدیریت قوی‌تری خواهد داشت. او نایب رئیس AFC است و در نتیجه بهترین گزینه بود. با حضور تاج در فدراسیون فوتبال بهترین اتفاق خواهد افتاد و مربی دیگری که بهتر از اسکوچیچ است به سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال انتخاب خواهد شد. دیگر نباید با این مربی ادامه بدهیم و گزینه مناسب انتخاب شود.

*طرفداران دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای را نخواهند پذیرفت

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جذب شیخ دیاباته اظهار کرد: عملکرد دیاباته را در استقلال و سال قبل هم در تیم قطری دیده‌ایم. ان‌شالله او در شرایط ایده‌آل باشد تا بتواند به پرسپولیس که در خط حمله و گلزنی دچار مشکل است، کمک کند. با گرفتن با این دو فوروارد دیگر خریدهای پرسپولیس تکمیل شد و فقط آمادگی بدنی و هماهنگی این دو مهاجم خارجی با دیگر بازیکنان تیم باقی می‌ماند.

اصلانیان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این خریدهای سنگینی که باشگاه پرسپولیس انجام داده، به طور حتم فشار زیادی روی کادر فنی است. با این شرایط هوادار جز قهرمانی چیزی از کادرفنی پرسپولیس طلب نخواهد کرد که همین مسئله کار را برای مربیان سخت خواهد کرد، چون طرفداران دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای را نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *