سجادی: با صالحی‌امیری رو در بایستی داشتم، با خسروی‌وفا راحت‌ترم/ حرفی از تغییرات در تیم ملی فوتبال نشنیدم

12:17 - 12 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۸۲۱۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان گفت: انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون تبدیل شد و هویت اصلی خود را گرفت.

خبرگزاری میزان - سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*محمود خسروی‌وفا به درستی انتخاب شد و بهترین اتفاق همین بود. تفکرات ما بسیار بهم نزدیک است. اگر بخواهم این دوره را با دوره قبل مقایسه کنم، اگر دوره قبل  ۹۹ درصد تعامل داشتیم در دوره جدید این تعامل ۱۰۰ درصد وجود دارد. فدراسیون‌ها یادشان باشد که انسجام دوره قبل برقرار است و فقط دو تفاوت ماهوی وجود دارد که وزارت و کمیته دو ماموریت جدا دارند ولی یکی هستند.

*نمی‌توانم خودم را به جای خسروی‌وفا جا بزنم ولی ما هر دو یکی هستیم و هر د‌و در خدمت ورزش. من با صالحی‌امیری رو در بایستی داشتم، اما با خسروی‌وفا راحت‌تر هستم، شاید بتوانیم با رفاقت بیشتری انجام وظیفه کنیم و بهتر در خدمت باشیم. حتما سعی می‌کنم از منابع ۶ گانه موجود در ورزش کشور استفاده کنم. از طرف وزارت ورزش صمیمانه از تلاش های جدی صالحی‌امیری در طول این مدت همکاری تشکر کنم. در مدیریت صالحی امیری مودت و دستگیری را دیدم. خوشحال شدم که در کمیته ملی المپیک حضور دارد و از نظراتش بهره‌مند خواهند شد.‌

*از کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک تشکر می کنم، او در شرف بازنشستگی است و به او خسته نباشید می‌گویم. تا هر زمان لازم بود خسروی‌وفا بگوید ما دنبال کار سعیدی هستیم و یک کوپن هم در نهاد ریاست جمهوری داریم که او بماند. تا جایی که با قانون کنار بیاییم تلاش می‌کنیم شرایط حضورش را داشته باشم. 

*درباره حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال؟ انتخابات که گذشت، ان‌شاءالله حواشی هم کم شود.

*بی‌ثباتی و تغییر روی نیمکت تیم ملی؟ هنوز اردو تشکیل نشده است، اردو تشکیل شود بعد. حرف و حدیثی در این خصوص نشنیده‌ام.

*حیدر فرمان به ایران آمده بود به طور  به خصوصی به من گفت که رئیس فدراسیون جهانی کوراش و حداقل انتظارش این است کوراش ایران که در آسیا مدال دارد به  فدراسیون تبدیل شود یا انجمن مستقل داشته باشد. از این قبیل درخواست‌ها زیاد داریم. اتفاق ارزشمندی در فدراسیون همگانی رخ داد اینکه انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون تبدیل شد و هویت اصلی خود را گرفت. فکر می کنم اینکه یک رشته تبدیل به فدراسیون شود همه باید خوشحال شویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *