رئیس کل دادگستری استان ایلام به مشکلات حقوقی 80 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

12:46 - 12 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۸۱۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان ایلام به منظور رسیدگی به درخواست های مردمی، با 80 نفر از مراجعان دادگستری ایلام دیدار کرد.

خبرگزاری میزان- عمران علی‌محمدی در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور رسیدگی به درخواست های مردمی، با 80 نفر از مراجعین دادگستری ایلام دیدار کرد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان و معاونان قضایی وی ضمن ملاقات و گفت‌و‌گوی مستقیم با مردم، درخواست ها و مشکلات آنان را بررسی و حسب مورد دستورات مقتضی را صادر کردند.

در حاشیه این دیدار علی‌محمدی با اشاره به جایگاه ویژه ارتباط مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع در برنامه های کلان قوه قضاییه و سند تحول و تعالی، دیدار‌های مردمی مسئولان قضایی استان را در راستای کرامت محوری، رسیدگی به تظلمات و شکایات مردم، حفظ حقوق شهروندی مراجعین و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان و خدمت رسانی مطلوب به آنان خواند.

وی افزود: فرآیند ارائه خدمت و نحوه پاسخ گویی و برخورد با ارباب رجوع باید به گونه‌ای باشد که در نهایت رضایتمندی کامل مراجعین را به دنبال داشته باشد.

رئیس دادگستری استان ایلام اظهار کرد: لزوم فراهم کردن زمینه ارتباط آسان و مستقیم مردم و مراجعان به دادگستری با مسئولین قضایی، برخورد توام با مهربانی و کرامت در عین رعایت عدالت و قاطعیت قضایی و پیگیری درخواست ها و مشکلات آنان در کم ترین زمان ممکن به کلیه حوزه های فضایی و شعب استان ابلاغ شده است.

گفتنی است متقاضیان دیدار با رئیس کل دادگستری ایلام، می‌توانند با مراجعه به وب سایت دادگستری کل استان به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *