رهایی یک محکوم به قصاص با تداوم پویش «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» در استان هرمزگان پس از ۱۰ سال

15:04 - 11 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۷۳۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص دیگر با تداوم پویش به عشق حسین (ع) می بخشم در این استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی در گفت‌وگو با میزان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص دیگر در این استان پس از ۱۰ سال و با تداوم اجرای پویش به عشق حسین (ع) می بخشم توسط اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های چندین ساله و پیگیری‌های مستمر اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس از طریق برگزاری جلسات متعدد و ملاقات با اولیای دم، منجر به ایجاد مصالحه در این پرونده قصاص شده است.

وی همچنین، گذشت اولیای دم در این پرونده را اقدامی درخور تحسین و موجب خشنودی خداوند متعال و در تأسی از سیره حضرت سیدالشهدا و حضرات معصومین (علیهم السلام) برشمرد و از تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس در این خصوص قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: با آغاز به کار پویش سراسری «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» توسط ستاد ملی صبر به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداللّه الحسین (علیه السلام)، صلح یاران هسته‌های جهادی بخشایش، شورای حل اختلاف ویژه زندان، خیران، معتمدان محلی و صلح یاران مستقر در مددکاری‌های زندان‌های استان اقدامات خود را برای فراهم کردن زمینه بخشش از سوی اولیای دم و رهایی محکومین به قصاص نفس یا ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های اختلافی و آزادی زندانیان آغاز کرده اند و این پویش مردمی تا پایان ماه صفر در استان هرمزگان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: رهایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *