رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شکارچی متخلف با ورود دادگستری استان مرکزی روانه زندان شد

15:37 - 10 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۶۱۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: شکارچی مجرم با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات از نام برده همچنان ادامه دارد تا روند رسیدگی به این پرونده به صورت قاطع از سوی دستگاه قضایی مورد پیگیری قرار گیرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان مرکزی در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی با این محتوا که یک شکارچی در حالی که یک راس بز کوهی را در منطقه شکار ممنوع هفتاد قله اراک که زیستگاه این جانور است شکار کرده و در مقابل دوربین تصویربرداری با خوشحالی به تشریح سلاح شکاری خود می‌پردازد، واکنش نشان داد و از عزم جدی دستگاه قضایی استان مرکزی در برخورد با این فرد و شکارچیان غیرمجاز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی همچنین از پیگیری موضوع به صورت جدی، قاطع و بدون اغماض از سوی دادستان مرکز استان مرکزی خبر داد و اظهار کرد: دستگاه قضایی هیچ اغماض و چشم‌پوشی در قبال جرایم ندارد و در راستای وظایف قانونی خود با قاطعیت ورود کرده و برخورد قانونی و قضایی با شکارچیان غیرمجاز و اشخاصی که با وقاحت، از اقدام ناشایست و غیرانسانی خود عکس و فیلم تهیه می‌کنند را خواهد داشت، در استان مرکزی نیز تا به امروز در برخورد با جرم و تخلف هیچ چشم‌پوشی یا اغماضی نبوده است.

وی افزود: فیلمی که توسط شکارچی مجرم در فضای مجازی مبنی بر شکار در منطقه شکار ممنوع هفتاد قله منتشر شد با سرعت عمل و قاطع دادستانی استان مورد پیگیری جدی قضایی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی بیان کرد : در روند پیگیری صورت گرفته با توجه به اینکه مجرم در خارج از استان حضور داشت طی یک دستور قضایی و اقدامات قانونی به عمل آمده وی به منظور انجام روند قانونی پرونده به استان منتقل شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر مجرم با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات از نام برده همچنان ادامه دارد تا روند رسیدگی به این پرونده به صورت قاطع از سوی دستگاه قضایی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: محیط زیست از حوزه‌های مهم جامعه و مورد اهمیت مردم است که دادگستری استان مرکزی در این سال‌ها در مسائل محیط زیستی همچون آلودگی هوا اقدامات فعال و در عین حال اصلاحی زیادی داشته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *