سرپرست معاونت حقوق عامّه دادگستری سیستان و بلوچستان از بیمارستان امام علی (ع) بازدید کرد

11:06 - 10 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۵۸۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست معاونت حقوق عامّه مرکز استان سیستان و بلوچستان درادامه بازید های سرزده از بیمارستان ها و مراکز درمانی ازبیمارستان امام علی (ع) زاهدان بازدید کرد.


خبرگزاری میزان - ابوالفضل احمدزاده گفت: فرایند بازدید های مستمر و سر زده از بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی شهر زاهدان، بر اساسِ دستوراتِ اکیدِ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در طی چند هفته اخیر ، سرعت گرفته است.

وی علّت بازدیدها را و جود نارضایتی عامّه مردم از خدمات ارائه شده برخی از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی عنوان کرد و ادامه داد: در راستای تأمین حقوق عامّه مردم، این بازدید ها بصورت شبانه روزی در حال انجام است.

وی افزود : برای اثر بخشی و در راستایِ تبیین خدمات و مشکلات موجود در بیمارستان ها، با همکاری صدا و سیمای مرکز استان ، با برنامه در شهر ، این بازدید از بیمارستان امام علی (ع) صورت گرفته که در این بازدید 3 ساعته، تمام نقاط بیمارستان با همراهی تیم مدیریتی آن، مورد بازدید قرار گرفت و مع الأسف طبق شواهد و دلایل روشن، بخش اعظمی از مراجعین (بیماران یا همراهان بیمار ) از نحوه خدمات دهی و نوعِ مواجهه مسئولین و کادر درمان ، رضایت لازم را ابراز نکرده اند.

وی کمبود امکانات، ضعف در سرمایش و قطعی آب و گرانی اقلام مورد نیاز بیماران و عدم پاسخگویی مناسب و بی توجّهی به خواسته های بیماران را از دغدغه ها و گلایه مندی های مردم عنوان کرد و خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این مشکلات شد.

احمدزاده افزود : بعد از حضور در بین بیماران و همراهان آن ها و اخذ گلایه مندی و نارضایتی آن ها، دستوراتی عیناً و فوراً صادر شد.

وی ادامه داد: حرمت بیماران و تکریم او و خانواده اش یک فرض الهی و قانونی است و به هیچ عنوان، شدّت و کثرت کادر درمان و بهداشت، نباید منتهی به آسیب دیدن روحی و روانی بیماران شود و از طرفی، کمبود امکانات و لوازم ضروری در بیمارستان قابل پذیرش نیست و اقتضای قبول مسئولیّت، اهتمام ورزیدن کار جهادی است.

در ادامه سرپرست معاونت حقوق عامّه مرکز استان افزود: قطعی آب و فشار ضعیف آن در بیمارستان مشهود بود و تذکّرات جدّی به مسئولین بیمارستان و شرکت آب و فاضلاب داده شد و نیز مقرّر شد که آسانسور ها، مجدّداً بازبینی و فعّال شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: حقوق عامه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *