نکونام: یک موقعیت هم به سپاهان ندادیم/ از قضاوت فغانی لذت می‌بریم

21:23 - 09 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۵۲۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سپاهان موفق شده بود ۶ گل بزند و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرده بود اما امروز یک موقعیت هم به سپاهان ندادیم.

خبرگزاری میزان – جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی تاکتیکی بود، سپاهان را کاملا می‌شناختیم و بابرنامه بازی کردیم، سپاهان موفق شده بود ۶ گل بزند و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرده بود اما امروز یک موقعیت هم به سپاهان ندادیم.

*توانستیم کنترلشان کنیم و حتی در ضدحمله اگر دقت می‌کردیم، زودتر به گل می‌رسیدیم، به مجموعه سپاهان به خاطر داشتن تیم بسیار قوی تبریک می‌گویم؛ کاملا بابرنامه بودیم و تعویض‌هایی کردیم، کیفیت خودمان را نشان دادیم.

*شرایط خوبی را در زمین پیاده کردیم، اگر زودتر گل می‌زدیم، فرقی نمی‌کرد، عالی بازی کردیم و مستحق برد بودیم.

*از هوادارانمان تشکر می‌کنم که این راه زیاد را آمدند و ما را تنها نگذاشتند، جو خوب و قابل احترامی در ورزشگاه بود.

*برای بازی‌های بعد تلاش می‌کنیم، شکل تیمی ما است که کار گروهی انجام می‌دهیم و به نفر وابستگی نداریم، کنت از دروازه‌بان‌های خوب است و به همین دلیل او را جذب کردیم؛ با هم کار می‌کنیم و با هم نتیجه می‌گیریم و گل نخوردنمان به دلیل تلاش تیمی است.

*برخی بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند اما سعی می‌کنیم بازیکنان را به تیم اضافه کنیم، تیم‌ها آرزو دارند چنین بازیکنانی داشته باشند، بازیکنان کنار من هستند و از این نظر آدم خوشبختی هستم؛ اشکان و پاتوسی خود را نشان دادند و بازیکنانی هستند که می‌توانند بیشتر به تیم ما کمک کنند.

*چیزی که برای من مهم است، فوتبال کشور است، همیشه نسبت به پیشرفت تیم ملی صحبت کرده‌ام، اگر تیم ملی به جام جهانی برود، لیگ خوب می‌شود زیرا بازیکنان تلاش می‌کنند به جام جهانی بروند، این اتفاق به فوتبال کمک می‌کند؛ وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و اگر قرار باشد، دیده شوم که مربی خوبی هستم، قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

*تمام تمرکزم روی باشگاه فولاد است، هرجایی باشم تمام تلاشم را برای تیم می‌کنم، تمرکزم روی کارم است و فکر دیگری ندارم.

*واقعا از قضاوت فغانی لذت می‌بریم، از چنین قضاوتی کیف می‌کنیم، فغانی افتخار فوتبال کشور است، زحمت کشیده است، حق او هست در فینال جام جهانی قضاوت کند زیرا لیاقت دارد، داوران خوبی در لیگ داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *