رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بردیف: می‌خواستیم بازی تاکتیکی انجام دهیم اما نشد/ کسی که در تمرینات بهتر بازی کند، وارد زمین می‌شود

20:29 - 09 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۵۲۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: باید به تمام بازیکنان شانس بازی را بدهم و همین کار را هم می‌کنم. 

خبرگزاری میزان – قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از دیدار با هوادار در هفته چهارم لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*همان طور که گفته بودم بازی سختی خواهد بود همان طور هم شد. فرصت های که داشتیم کم بود و از همان فرصت ها نتوانستیم استفاده کنیم و از نتیجه راضی نیستیم. ما متوجه هستیم که طرفدارهای ما ناراحت هستند و امیدوارم که بتوانیم بازی های بعدی بهتر بازی کنیم.

*بازی تاکتیکی می خواستیم انجام بدهیم اما نشد.شاید دلیلش این باشد که بچه ها یک مقدار نگران هستند که ننوانستند نتیجه بگیرند. بله ما مهاجم نداریم. ما یک مهاجم خریده ایم و در بازی بعدی در حمله فکر می کنم راحت تر باشیم. بحث روانشناسی نیست و فکر می کنم ما مشکل را حل خواهیم کرد.

*هر بازیکنی در تمرین قوی‌تر باشد، در بازی هم وارد زمین خواهد شد. من با همه هواداران موافق هستم. مطمئن هستیم این شرایط می‌گذرد، مشکلات ما حل می‌شود، یک مقدار صبر کنید تا مشکلات درست شود.

*می‌خواهم بگویم که ما در تمرینات کارهایی که می‌خواهیم انجام می‌شود و به همین دلیل پیشرفت را می‌بینیم. به خاطر همین است که می‌گویم یک مقدار باید صبر کنیم. از طرفی من کاملا حواسم به هواداران است و امیدی که آنها دارند ما خوب بازی کنیم دیده نمی‌شود.

*قبلا هم گفته‌ام کسی که در تمرینات بهتر بازی کند، وارد زمین می‌شود و بازی می‌کند. من باید به تمام بازیکنان شانس بازی را بدهم و همین کار را هم می‌کنم. 

*من فکر می‌کنم در حدود 2 یا 3 بازی طول می‌کشد که به آن بازی ایده‌آل برسیم. در رابطه با اینکه شما می‌گویید نیمکت تراکتور لغزان است؛ من نباید این را جواب بدهم و این سوال را باید رئیس و مدیریت باشگاه جواب بدهد.

*امروز پوریا خیلی خوب بازی کرد. من فکر می‌کنم حجت به فرم ایده‌آل می‌رسد و خوب می‌تواند پاس بدهد. حتی فکر می‌کنم که مشکلی نداریم، و مشکلات ما حل خواهد شد. ما در این بازی در شرایط برابری بودیم. تیم حریف خوب و سازماندهی شده دفاع می‌کرد. متاسفانه به قسمت مرکزی فشار وارد نکردیم و یکی مثل عباس‌زاده کم بود. امیدوارم فوروارد جدید به تیم ما اضافه شود تا مشکلاتمان حل شود. 

*می‌دانم که کجا بازی می‌کنم. امروز دیدید که تلاش می‌کردم نتیجه بازی را تغییر دهم. من بازهم تکرار می‌کنم مطمئن هستم وضعیت بهتر خواهد شد. به هر حال 10 امتیاز از دست داده‌ایم، و این خیلی زیاد است. 

*شاید من همیشه دقت نمی‌کنم که قیافه من چطور است. حتما سری بعد که بازی را بردیم سعی می‌کنم بخندم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *